Оголошення
Оголошено конкурс на заміщення вакантної посади начальника служби у справах дітей Красноріченської селищної ради
Опубліковано: 01 квітня 2019,
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади в органах місцевого самоврядування – начальника Служби у справах дітей Красноріченської селищної ради Кремінського району Луганської області
Загальні умови |
||
Посадові обов’язки |
1. здійснює керівництво діяльністю служби, несе персональну відповідальність за організацію та результати її діяльності, сприяє створенню належних умов праці в службі; 2. подає на затвердження голові селищної ради положення про службу; 3. затверджує посадові інструкції працівників і розподіляє обов’язки між ними; 4. планує роботу служби, вносить пропозиції щодо формування планів селищної ради; 5. вживає заходи до вдосконалення організації та підвищення ефективності роботи служби; 6. звітує перед головою селищної ради про виконання покладених на службу завдань і затверджених планів роботи; 7. вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії селищної ради питань, що належать до компетенції служби, та розробляє проекти відповідних рішень; 8. представляє інтереси служби у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами селищної ради , підприємствами, установами та організаціями – за дорученням керівництва селищної радиї; 9. видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням; 10. подає на затвердження голові селищної ради проекти кошторису та штатного розпису служби в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці її працівникам; 11. розпоряджається коштами в межах затвердженого головою селищної ради кошторису служби; 12. проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень служби; 13. забезпечує дотримання працівниками служби правил внутрішнього службового розпорядку та виконавської дисципліни; 14. забезпечує в межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом; 15. надає підприємствам, установам та організаціям усіх форм власності, громадським організаціям, громадянам, у межах своїх повноважень, практичну інформаційно – роз’яснювальну допомогу в вирішенні питань щодо захисту прав і інтересів дітей; 16. забезпечує додержання вимог законодавства щодо встановлення опіки та піклування над дітьми, їх усиновлення та застосування інших форм влаштування дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; 17. забезпечує влаштування дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у дитячі будинки сімейного типу, прийомні сім'ї, передачу під опіку, піклування та усиновлення: 18. має право порушувати перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування питання про направлення до спеціальних установ для дітей, навчальних закладів (незалежно від форми власності) дітей, які опинились в складних життєвих обставинах, неодноразово самовільно залишили сім’ю та навчальні заклади; 19.забезпечує підготовку проектів розпоряджень голови селищної ради та інших службових документів з питань, віднесених до компетенції служби;
|
|
Умови оплати праці |
- посадовий оклад - визначається відповідно до штатного розпису селищної ради |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
безстроково |
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади наальника служби у справах дітей Красноріченської селищної ради за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад ворганах місцевого самоврядування .; 3) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копія (копії) документа (документів) про освіту; 5) заповнена особова картка встановленого зразка; 6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2018 рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції»); 9) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; 9) заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явленого виконавчого документа до примусового виконання. Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).
Документи приймаються до 17-00 години 02 травня 2019 року. |
|
Місце, час та дата проведення конкурсу |
Конкурс проводиться 7 травня 2018 року о 10-00 годині за адресою: 92913, Луганська область Кремінський район Смт Красноріченське, Вул..Центральна, буд. 20.
|
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Савченко Надія Володимирівна (06454 9-30-67) kr-sovet@ukr.net
|
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1. |
Освіта |
Вища, ступінь вищої освіти – магістр (здобула вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повну вищу освіту) відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу XV "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про вищу освіту", така освіта прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра). |
2. |
Досвід роботи |
Досвід роботи на посадах досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності - не менше одного року. |
3. |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою (підтвердження сертифікатом) |
Вимоги до компетентності
|
||
Вимога
|
Компоненти вимоги |
|
1. |
Лідерство |
1. Організаторські здібності; 2. Встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів; 3.Вміння працювати з великим обсягом інформації та здатність виконувати одночасно декілька завдань; 4. Ведення ділових переговорів; 5. Досягнення кінцевих результатів.
|
2. |
Прийняття ефективних рішень |
1. Аналіз державної політики у сфері захисту прав дітей; 2. Наявність необхідних знань для ефективного розподілу та використання ресурсів (у тому числі людських, фінансових, матеріальних).
|
3. |
Комунікація та взаємодія |
1. Вміння здійснювати ефективну комунікацію та проводити публічні виступи; 2. Співпраця та налагодження партнерської взаємодії.
|
4. |
Особистісні компетенції |
1. Принциповість, рішучість і вимогливість під час прийняття рішень; 2. Системність; 3. Самоорганізація та саморозвиток; 4. Вміння працювати в стресових ситуаціях.
|
5. |
Управління організацією роботи |
Організація роботи і контроль. |
|
Професійні знання
|
|
1. |
Знання законодавства |
Конституція України; Закон України «Про службу в органах місцевого самоврядування»; Закон України «Про запобігання корупції»; Закон України «Про очищення влади»; Закон України «Про доступ до публічної інформації»; Закон України « Про звернення громадян». |
2. |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданням та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)
|
Сімейний кодекс України; Закон України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»; Закон України «Про охорону дитинства»; Закон України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування»; інші акти законодавства, що стосуються діяльності місцевих державних адміністрацій, а також питань, вирішення яких належить до компетенції місцевих державних адміністрацій. |
3. |
Професійні чи технічні знання |
Відповідно до посади: 1. Володіння інформацією щодо ключових цілей реалізації державної політики у сфері захисту прав дітей; 2. Розуміння цілейдержавної політики у сфері захисту прав дітей, спроможність формулювати оперативні завдання для їх реалізації; 3. Інші знання, необхідні для забезпечення реалізації державної політики у сфері захисту прав дітей Бердянською районною державною адміністрацією, в частині визначених законом повноважень.
|
4. |
Знання сучасних інформаційних технологій. |
Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point). Навики роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
|