Оголошено конкурс на заміщення вакантної посади начальника служби у справах дітей Красноріченської селищної ради
Оголошено конкурс на заміщення вакантної посади начальника служби у справах дітей Красноріченської селищної ради
Опубліковано: 20 Вересня 2019, 10:17 |
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади в органах місцевого самоврядування – начальника Служби у справах дітей Красноріченської селищної ради Кремінського району Луганської області
Загальні умови |
||
Посадові обов’язки |
1. здійснює керівництво діяльністю служби, несе персональну відповідальність за організацію та результати її діяльності, сприяє створенню належних умов праці в службі; 2. подає на затвердження голові селищної ради положення про службу; 3. затверджує посадові інструкції працівників і розподіляє обов’язки між ними; 4. планує роботу служби, вносить пропозиції щодо формування планівселищної ради; 5. вживає заходи до вдосконалення організації та підвищення ефективності роботи служби; 6. звітує перед головою селищної ради про виконання покладених на службу завдань і затверджених планів роботи; 7. вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії селищної ради питань, що належать до компетенції служби, та розробляє проекти відповідних рішень; 8. представляє інтереси служби у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами селищної ради , підприємствами, установами та організаціями – за дорученням керівництва селищної радиї; 9. видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням; 10. подає на затвердження голові селищної ради проекти кошторису та штатного розпису служби в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці її працівникам; 11. розпоряджається коштами в межах затвердженого головою селищної радикошторису служби; 12. проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень служби; 13. забезпечує дотримання працівниками служби правил внутрішнього службового розпорядку та виконавської дисципліни; 14. забезпечує в межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом; 15. надає підприємствам, установам та організаціям усіх форм власності, громадським організаціям, громадянам, у межах своїх повноважень, практичну інформаційно – роз’яснювальну допомогу в вирішенні питань щодо захисту прав і інтересів дітей; 16. забезпечує додержання вимог законодавства щодо встановлення опіки та піклування над дітьми, їх усиновлення та застосування інших форм влаштування дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; 17. забезпечує влаштування дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у дитячі будинки сімейного типу, прийомні сім'ї, передачу під опіку, піклування та усиновлення: 18. має право порушувати перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування питання про направлення до спеціальних установ для дітей, навчальних закладів (незалежно від форми власності) дітей, які опинились в складних життєвих обставинах, неодноразово самовільно залишили сім’ю та навчальні заклади; 19.забезпечує підготовку проектів розпоряджень голови селищної ради та інших службових документів з питань, віднесених до компетенції служби;
|
|
Умови оплати праці |
- посадовий оклад - визначається відповідно до штатного розпису селищної ради |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
безстроково |
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади наальника служби у справах дітей Красноріченської селищної ради за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад ворганах місцевого самоврядування .; 3) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копія (копії) документа (документів) про освіту; 5) заповнена особова картка встановленого зразка; 6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2018 рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції»); 9) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; 9) заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явленого виконавчого документа до примусового виконання. Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).
Документи приймаються до 17-00 години 02 травня 2019 року. |
|
Місце, час та дата проведення конкурсу |
Конкурс проводиться 21 жовтня 2018 року о 12-00 годині за адресою:92913, Луганська область Кремінський район Смт Красноріченське, Вул..Центральна, буд. 20.
|
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Савченко Надія Володимирівна (06454 9-30-67)
|
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1. |
Освіта |
Вища, ступінь вищої освіти – магістр (здобула вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повну вищу освіту) відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу XV "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про вищу освіту", така освіта прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра). |
2. |
Досвід роботи |
Досвід роботи на посадах досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності - не менше одного року. |
3. |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою (підтвердження сертифікатом) |
Вимоги до компетентності
|
||
Вимога
|
Компоненти вимоги |
|
1. |
Лідерство |
1. Організаторські здібності; 2. Встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів; 3.Вміння працювати з великим обсягом інформації та здатність виконувати одночасно декілька завдань; 4. Ведення ділових переговорів; 5. Досягнення кінцевих результатів.
|
2. |
Прийняття ефективних рішень |
1. Аналіз державної політики у сфері захисту прав дітей; 2. Наявність необхідних знань для ефективного розподілу та використання ресурсів (у тому числі людських, фінансових, матеріальних).
|
3. |
Комунікація та взаємодія |
1. Вміння здійснювати ефективну комунікацію та проводити публічні виступи; 2. Співпраця та налагодження партнерської взаємодії.
|
4. |
Особистісні компетенції |
1. Принциповість, рішучість і вимогливість під час прийняття рішень; 2. Системність; 3. Самоорганізація та саморозвиток; 4. Вміння працювати в стресових ситуаціях.
|
5. |
Управління організацією роботи |
Організація роботи і контроль. |
|
Професійні знання
|
|
1. |
Знання законодавства |
Конституція України; Закон України «Про службу в органах місцевого самоврядування»; Закон України «Про запобігання корупції»; Закон України «Про очищення влади»; Закон України «Про доступ до публічної інформації»; Закон України « Про звернення громадян». |
2. |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданням та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)
|
Сімейний кодекс України; Закон України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»; Закон України «Про охорону дитинства»; Закон України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування»; інші акти законодавства, що стосуються діяльності місцевих державних адміністрацій, а також питань, вирішення яких належить до компетенції місцевих державних адміністрацій. |
3. |
Професійні чи технічні знання |
Відповідно до посади: 1. Володіння інформацією щодо ключових цілей реалізації державної політики у сфері захисту прав дітей; 2. Розуміння цілейдержавної політики у сфері захисту прав дітей, спроможність формулювати оперативні завдання для їх реалізації; 3. Інші знання, необхідні для забезпечення реалізації державної політики у сфері захисту прав дітей Бердянською районною державною адміністрацією, в частині визначених законом повноважень.
|
4. |
Знання сучасних інформаційних технологій. |
Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи зофісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point). Навики роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
|
ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ
для конкурсу на заміщення вакантної посади начальника служби у справах дітей Красноріченської селищної ради
І. Питання на перевірку знання Конституції України
- Основні розділи Конституції України.
- Основні риси Української держави за Конституцією України (статті 1, 2).
- Форма правління в Україні (стаття 5).
- Визнання найвищої соціальної цінності України (стаття 3).
- Конституційний статус державної мови та мов національних меншин України (стаття 10).
- Об'єкти права власності Українського народу (статті 13, 14).
- Найважливіші функції держави (стаття 17).
- Державні символи України (стаття 20).
- Конституційне право на працю (стаття 43).
- Конституційне право на освіту (стаття 53).
- Конституційне право на соціальний захист (стаття 46).
- Конституційне право на охорону здоров'я (стаття 49).
- Обов'язки громадянина України (статті 65-68).
- Право громадянина України на вибори (стаття 70).
- Повноваження Верховної Ради України (стаття 85).
- Питання, правове регулювання яких визначається та встановлюється виключно законами України (стаття 92).
- Державний бюджет України (стаття 96).
- Порядок обрання Президента України (стаття 103).
ІІ. Питання по перевірці знань Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
- Поняття місцевого самоврядування (стаття 2).
- Право громадянина на участь у місцевому самоврядуванні (стаття 3).
- Ради як представницькі органи місцевого самоврядування (стаття 10).
- Організаційно-правова, матеріальна і фінансова основи місцевого самоврядування (стаття 16).
- Повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку (стаття 27).
- Повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад в галузі бюджету, фінансів і цін (стаття 28).
- Повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад щодо управління комунальною власністю (стаття 29).
- Повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян (стаття 38).
- Повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад щодо відзначення державними нагородами.
- Повноваження сільського, селищного, міського голови (стаття 42).
- Порядок формування рад (стаття 45).
- Постійні комісії ради (стаття 47).
- Акти ораганів та посадових осіб місцевого самоврядування (59).
- Право комунальної власності (стаття 60).
- Поняття місцевих бюджетів (стаття 61).
- Підзвітність та підконтрольність місцевих державних адміністрацій районним, обласним радам (стаття 72).
- Відповідальність органів та посадових осіб місцевого самоврядування перед територіальними громадами (стаття 75).
- Дострокове припинення повноважень рад (стаття 78).
ІІI. Питання по перевірці знань Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»
- Поняття служби та посади в органах місцевого самоврядування, посадової особи місцевого самоврядування за Законом України „Про службу в органах місцевого самоврядування" (статті 1, 2, 3).
- Основні принципи служби в органах місцевого самоврядування (стаття 4).
- Право на службу в органах місцевого самоврядування (стаття 5)
- Основні напрями державної політики щодо служби в органах місцевого самоврядування (стаття 6).
- Правове регулювання статусу посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 7).
- Основні обов'язки посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 8).
- Основні права посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 9).
- Прийняття на службу в органи місцевого самоврядування (стаття 10).
- Присяга посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 11).
- Обмеження, пов'язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби (стаття 12).
- Класифікація посад та рангів посадових осіб в органах місцевого самоврядування (статті 14, 15).
- Кадровий резерв служби в органах місцевого самоврядування (стаття 16).
- Атестація посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 17).
- Граничний вік перебування на службі в органах місцевого самоврядування (стаття 18).
- Підстави припинення служби в органах місцевого самоврядування (стаття 20).
- Матеріальне та соціально – побутове забезпечення посадових осіб місцевого самоврядування (статті 21, 22).
- Відповідальність за порушення законодавства про службу в органах місцевого самоврядування (стаття 23).
- Відповідальність посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 24).
IV. Питання по перевірці знань Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції»
- Визначення термінів: корупція, близькі особи, конфлікт інтересів, корупційне правопорушення,неправомірна вигода (стаття1).
- Суб'єкти відповідальності за корупційні правопорушення (стаття 4).
- Суб'єкти, які здійснюють заходи щодо запобігання і протидії корупції (стаття 5).
- Обмеження щодо використання службового становища, сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності (статті 6, 7).
- Обмеження щодо одержання дарунків (пожертв) та роботи близьких осіб (статті 8, 9).
- Обмеження щодо осіб, які звільнилися з посад або припинили діяльність, пов'язану з виконанням функцій держави, місцевого самоврядування(стаття 10).
- Спеціальна перевірка щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов'язаних із виконанням функцій держави або органів місцевого самоврядування (стаття 11).
- Фінансовий контроль (стаття 12).
- Кодекси поведінки та врегулювання конфлікту інтересів (статті 13, 14).
- Антикорупційна експертиза проектів нормативно-правових актів(стаття 15).
- Участь громадськості в заходах щодо запобігання і протидії корупції(стаття 18).
- Державний захист осіб, які надають допомогу в запобіганні і протидії корупції (стаття20).
- Вимоги до поведінки осіб (стаття 37).
- Види відповідальності за корупційні правопорушення (стаття 21).
- Особливості звільнення з роботи осіб, які вчинили корупційні правопорушення (стаття 22).
- Відновлення прав і законних інтересів та відшкодування збитків, шкоди, завданих фізичним та юридичним особам внаслідок вчинення корупційного правопорушення (стаття 25).
- Подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (стаття 45).
- Моніторинг способу життя суб'єктів декларування (стаття 51).
V. Питання відповідно до посади.