Звіт про проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг відділенням соціальної допомоги вдома, відділенням організації надання адресної натуральної та грошової допомоги та відділом із соціальної роботи КУ «Центр надання соціальних п
Звіт
про проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг відділенням соціальної допомоги вдома, відділенням організації надання адресної натуральної та грошової допомоги та відділом із соціальної роботи КУ «Центр надання соціальних послуг Красноріченської селищної ради» за 2020 рік
На виконання наказу Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 № 904 «Про затвердження Методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг» з метою визначення рівня задоволення отримувачів соціальних послуг, в КУ «Центр надання соціальних послуг Красноріченської селищної ради» з 26 січня по 26 лютого 2021 року було
проведено внутрішню оцінку якості соціальних послуг: соціальна робота з сім’ями/особами, які перебувають в складних життєвих обставинах, догляд вдома, надання адресної натуральної допомоги протягом 2020 року.
Наказом директора КУ «Центр надання соціальних послуг Красноріченської селищної ради» від 09.01.2019 року №25 створено комісію з проведення оцінки якості соціальних послуг, затверджено план проведення внутрішнього оцінки якості надання соціальних послуг, призначено відповідальну особу за організацію і проведення внутрішньої оцінки, розроблено анкети для вивчення рівня задоволення отримувачів соціальних послуг.
В ході моніторингу були застосовані такі методи оцінки якості соціальних послуг:
- Анкетування отримувачів соціальних послуг.
- Проведено співбесіди з отримувачами соціальних послуг.
- Спостереження за процесом надання соціальних послуг.
- Анкетування надавачів соціальних послуг.
- Вивчення відповідної документації
Станом на 01.01.2021 року в КУ»ЦНСП Красноріченської селищної ради» виявлено 693 охоплено обслуговуванням 685 громадян похилого віку, осіб з інвалідністю, ВПО, сімей/осіб, які перебувають в складних життєвих обставинах.
Для визначення рівня задоволення отримувачів соціальних послуг, соціальні послуги, які надаються КУ»ЦНСП Красноріченської селищної ради», Центром було проведено опитування 110 отримувачів: з них 72- отримувачі соціальної послуги «догляд вдома», 7- отримувачів соціальної послуги «соціальна робота з сім’ями/особами сжо», 31- отримувач соціальної послуги «адресної натуральної допомоги» та 13 – надавачів соціальних послуг.
Результати анкетування
отримувачів соціальних послуг відділення соціальної допомоги вдома
Задля ефективного запровадження оцінки якості послуг наказом директора затверджено склад Комісії з оцінки якості соціальних послуг.
Затверджено план проведення внутрішнього моніторингу та оцінки якості за 2020рік.
Комісією з моніторингу та оцінки якості соціальних послуг визначено соціальні послуги для проведення оцінки якості, а саме, послугу з догляду вдома, послугу з організації надання адресної натуральної та грошової допомоги, послуга соціального супроводу сімей/осіб, які перебувають в складних життєвих обставинах.
Проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради» здійснюється в термін з 26 січня по 26 лютого 2021 року.
Проаналізовано стан якості надання соціальних послуг, визначаються напрямки, нові форми і методи роботи щодо удосконалення та покращення
якості надання соціальних послуг громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, іншим вразливим категоріям - сім’ям з дітьми, особам та молоді.
Протягом року вживалися заходи щодо забезпечення надання соціальних послуг відповідно до Державних стандартів соціальних послуг, продовжувалася робота щодо перегляду терміну дії договорів про надання соціальних послуг, формування запитів до управління праці та соціального захисту населення на оновлення медичних висновків, довідок про склад сім'ї.
Комісія з оцінки якості соціальних послуг працювала поетапно: збиралися дані та показники щодо надання соціальних послуг, проведено анкетування, опитування отримувачів соціальних послуг, проаналізовані отримані дані, за результатами були визначені заходи щодо покращення стану надання соціальних послуг.
При проведенні внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг застосовувалися показники якості соціальних послуг такі як: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, повага до гідності отримувача соціальної послуги, професійність.
Засідання Комісії оформлялося протоколом. Внутрішня оцінка якості надання соціальних послуг догляду вдома, організації надання адресної натуральної та грошової допомоги, соціального супроводу сімей, які перебувають в складних життєвих обставинах визначалася із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг (узагальнювалися статуси, які переважали).
Внутрішня оцінка якості надання соціальних послуг здійснюється 1 раз в рік згідно затвердженого плану.
Зовнішня оцінка якості надання соціальних послуг КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради» здійснюється 1 раз у 2 роки згідно плану.
Завідувачами відділень догляду вдома, організації надання адресної натуральної та грошової допомоги, начальником відділу із соціальної роботи постійно ведеться робота по веденню бази даних на паперових та електронних носіях. Паперова база сформована на 100 %, електронна на 80 %.
Згідно шкали оцінки якісних та кількісних показників соціальних послуг показники відповідають встановленому рівню -“Добре”.
За результатами проведеної оцінки якості соціальних послуг визначено заходи, спрямовані на максимальне задоволення потреб громадян які опинилися у складних життєвих обставинах, підвищення якості соціальних послуг.
А саме:
- протягом року проводити роботу щодо 100 % забезпечення виконання індивідуальних планів надання соціальних послуг та своєчасне їх коригування;
- у зв’язку із специфікою роботи із одинокими громадянами похилого віку, особами з інвалідністю, більше уваги приділяти психологічній підготовці та підтримці працівників задіяних у наданні соціальних послуг;
- проводити роботу щодо виявлення потреб отримувачів соціальних послуг, 100 % їх задоволення, розширення переліку надаваних соціальних послуг та підвищення якості їх надання;
- в межах фінансової можливості сприяли зміцненню матеріально-технічної бази КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради здійснювали заходи щодо приведення у відповідність безбар'єрного доступу до приміщень Центру та всередині будівель;
- активізувати роботу щодо інформування населення про роботу КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради«.
Послуги догляд вдома
Послуги догляд вдома надаються відділенням соціальної допомоги вдома.
Протягом звітного періоду відділенням соціальної допомоги вдома КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради« зазначеними послугами забезпечено 79 громадян.
Станом на 01.01.2021 зроблено 8213 відвідувань, надано 26734 заходи соціальних послуг догляду вдома. З них:
- особи з інвалідністю - 20 осіб;
- учасники війни - 7 осіб;
- діти війни - 26 осіб;
- ветерани праці -26 особи;
Соціальну послугу догляд вдома отримали 79 громадян. Соціальні робітники їх відвідують 2 рази на тиждень.
За звітний період отримали догляд вдома громадян:
з III групою рухової активності - 45осіб;
з IV групою рухової активності - 34 особи.
На підставі оцінювання індивідуальних потреб та враховуючи стан здоров’я громадян, соціальні робітники відділення надають їм різні види соціальної допомоги, а саме: представництво інтересів, допомога у веденні домашнього
господарства, закупівля ліків, продуктів харчування, платежі за комунальні послуги, обробка присадибної ділянки тощо.
Відділення соціальної допомоги вдома проводило свою роботу відповідно до Державного стандарту соціальної послуги догляд вдома. Вживаються заходи щодо оформлення особових справ громадян, які знаходяться на обслуговуванні у відповідність з новими затвердженими формами документів (Наказ Міністерства соціальної політики України від 14.07.2016 №762 «Про затвердження форм документів, необхідних для оформлення на обслуговування в територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг)»).
Медичні висновки та довідки про склад сім’ї поновлюються по закінченню терміну дії попередніх. У зв'язку з поновленням медичних висновків організується обстеження здоров'я обслуговуваних громадян (флюорографія, аналізи).
Кількісні показники: При проведенні внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг застосовуються кількісні показники: Соціальні послуги надають 12 робітників з середньою та середньо - професійною освітою. Штатним розписом установи затверджено 12 одиниць соціальних робітників.
Середнє навантаження на одного соціального робітника догляд вдома складає 8-9 осіб.
Всі робітники відділення соціальної допомоги вдома щорічно проходять медичний огляд та мають санітарні книжки.
Таблиця 1. Статус кількісних показників надання соціальних послуг догляду
вдома
Показники кількісні |
80%-100% |
51%-79%
|
0 - 50%
|
Кількість скарг та результат розгляду
|
«добре» |
|
|
Кількість задоволених звернень про отримання соціальної послуги
|
«добре» |
|
|
Частота здійснення моніторингу якості надання соціальних послуг |
«добре» |
|
|
Відповідність встановлених показників якості отриманим у ході контролю
«добре»
Таблиця 2. Оцінка кількісного показника «кількість скарг» Відсоткові еквіваленти
статус
кількісного показника |
Відсоткові еквіваленти |
кількість скарг |
|
Якісні показники:
- адресність та індивідуальний підхід:
Згідно звернень громадян визначено індивідуальні потреби у соціальних послугах (згідно індивідуальних планів - 100 %).Під час визначення індивідуальних потреб у 1 отримувача послуги внесено зміни до договору соціального обслуговування, у зв’язку з погіршенням стану здоров’я.
Індивідуальні плани складено за відповідною формою у двох екземплярах й узгоджено з отримувачем послуги. Усі індивідуальні плани відповідають визначеним потребам отримувача соціальної послуги.
Забезпечено перегляд індивідуальних планів надання соціальної послуги догляду вдома відповідно до вимог Державного стандарту догляду вдома, а саме: через 30 днів з дня початку надання соціальної послуги догляду вдома (за потреби) та надалі повторне визначення індивідуальних потреб . отримувачів соціальної послуги один раз на півроку.
- результативність:
З метою визначення рівня задоволеності соціальною послугою догляду вдома проведено анкетування підопічних щодо якості надання соціальних послуг.
Проведено анкетування отримувачів соціальної послуги щодо покращення емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальної послуги. В результаті опитування отримувачі соціальної послуги відмітили в себе позитивні зміни в емоційному, психологічному та фізичному стані.
3)своєчасність:
У відділенні соціальної допомоги вдома відповідно до термінів виконується: прийняття рішення щодо надання соціальної послуги догляду вдома, визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, підготовка індивідуального плану надання соціальної послуги догляду вдома.
Договори щодо надання соціальної послуги догляду вдома отримувачів послуги 100 % підписані у двосторонньому порядку.
Надання соціальних послуг відбувається у строки та терміни, зазначені у договорі та графіку відвідування.
4)доступність та відкритість:
ЦНСП Красноріченської селищної ради» є структурним підрозділом селищної ради, він знаходиться в центрі селища в приміщенні Красноріченської селищної ради. Приміщення й кабінети знаходяться на першому поверсі будівлі, що є безумовно позитивом для відвідувачів, але потребують капітального ремонту, на даний час всі в стані очікування капітального ремонту від Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ) співпраця підтримка Луганської області.
Вся зона надання соціальних послуг буде розташована у закритих кабінетах, що відповідає основним засадам зручності для відвідувачів. Сектор очікування буде обладнано місцями для сидіння. На всіх дверях будуть розташовані таблички з назвами кабінетів.
У приміщеннях КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради» будуть оформлені стенди з інформацією про порядок надання, умови та зміст соціальних послуг, графік прийому громадян, пам’ятки.
5) повага до гідності отримувача соціальної послуги:
Під час проведення внутрішнього моніторингу та згідно проведених опитувань отримувачі соціальних послуг задоволені роботою соціальних робітників.
Соціальні робітники КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради» ввічливо та коректно ставляться до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків, зберігають в таємниці конфіденційну інформацію, отриману в процесі виконання службових обов’язків.
Відповідно до посадових інструкцій працівники, які надають соціальну послугу зобов’язані дотримуватися правил і норм професійної етики; при спілкуванні з отримувачами соціальних послуг, бути уважними, стриманими, ввічливими; поважати гідність громадян, не допускати негуманних і дискримінаційних дій щодо громадян, яких вони обслуговують, зберігати в таємниці інформацію, отриману під час виконання своїх службових обов'язків, а також інформацію, що може бути використана проти зазначених громадян. За результатами внутрішнього моніторингу порушень щодо не виконання своїх посадових обов’язків працівниками не виявлено.
6) професійність:
Штатний розпис сформовано відповідно до законодавства.
Посадові інструкції затверджені згідно Довідників кваліфікаційних характеристик професій.
На всіх працівників ведуться особові справи з наявністю документів про
освіту (державного зразка).
Щороку надавачі соціальних послуг вчасно проходять медогляди. У всіх працівників у наявності особові медичні картки.
Соціальні робітники, що надають соціальні послуги забезпечені велосипедами.
Комісією та завідувачем відділення протягом року проводились планові та позапланові перевірки роботи соціальних робітників.
Щотижнево організовуються наради на яких обговорюються питання законодавства у сфері надання соціальних послуг, щодо організації діяльності установи, висвітлюються вимоги законодавства у сфері запобігання та протидії корупції та ін.
Матеріально-технічна база КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради», а особливо приміщення, не дають можливості належними чином координувати роботу соціальних робітників. Мала площа кабінетів і відсутність їх відповідної кількості не дають можливості на належному рівні проводити наради серед соціальних робітників, індивідуальні консультації та вести прийом, з отримувачами соціальних послуг та їх рідними. Для покращення якості роботи, дотримання законодавства щодо нерозповсюдження конфіденційної інформації необхідно додаткове приміщення, такі приміщення з’являться після здійснення ремонту Центру.
Таблиця 3. Оцінка показників забезпечення якості соціальних послуг догляд
вдома.
Якісний показник
|
від 80% до 100% |
від 51% до 79%від |
0% до 50% |
Адресність та індивідуальний підхід |
«добре» |
|
|
Результативність
|
«добре» |
|
|
Своєчасність |
«добре» |
|
|
Доступність та відкритість |
«задовільно» |
|
|
Повага до гідності отримувача соціальної послуги |
«добре» |
|
|
Професійність |
«добре» |
|
|
Таблиця 4. Оцінка якості соціальних послуг догляд вдома
Оцінка якості соціальних послуг |
від 80% до 100% |
від 51% до 79%від |
0% до 50% |
Кількісні |
«добре»
|
|
|
Якісні |
«добре»
|
|
|
Послуга соціального перукаря та соціальна пральня
Послуга соціального перукаря та соціальна пральня надається у відділенні організації надання адресної натуральної та грошової допомоги у приміщеннях амбулаторії за адресою смт. Красноріченське, вул. Калинова, 1.
Протягом звітного періоду послугами соціального перукаря безкоштовно скористалися 1517 осіб, послугою соціальної пральні безкоштовно скористалися 26 осіб -це особи з інвалідністю та особи пенсійного віку.
1. Кількісні показники: Здійснення надання соціальної послуги соціального перукаря на базі відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги розпочато з квітня 2019, а послуги соціальної пральні на базі відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги з травня 2020 року.
Внутрішня оцінка якості надання соціальної послуги проводиться вперше.
Для задоволення потреб громадян виділено приміщення в будівлі амбулаторії під кабінет соціального перукаря та кабінет соціальної пральні.
За звітний період надійшло звернення від отримувачів послуги соціального перукаря (1517) та соціальної пральні (26).
За результатами анкетування (громадян) проведених опитувань (опитаних) та письмових звернень задоволених громадян про отримання соціальної послуги соціального перукаря та соціальної пральні ( 100 % від загальної кількості звернень задоволені наданням соціальної послуги.
Таблиця 4. Статус кількісних показників надання послуги соціального
перукаря та соціальної пральні
Кількісний показник
|
80% до 100% |
від 51 % до 79% |
0% до 50% |
Результати розгляду скарг |
«добре»
|
|
|
Частка задоволених звернень про отримання соціальної послуги
|
«добре»
|
|
|
Частота здійснення моніторингу якості надання соціальної послуги
|
«добре»
|
|
|
Відповідність встановлених показників якості отриманим у ході контролю
|
«добре»
|
|
|
Таблиця 5. Оцінка кількісного показника «кількість скарг»
кількісні показники |
80% до 100% |
від 51 % до 79% |
0% до 50% |
кількість скарг |
|
|
«добре» |
Якісні показники:
1) адресність та індивідуальний підхід: Визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги здійснюється комплексно протягом 5 днів з моменту подання заяви, складання договору та акту обстеження житлово - побутових умов із залученням отримувача соціальної послуги.
Послуга соціального перукаря та соціальної пральні надається у строки визначені Держстандартом відповідно договору.
2) результативність: За результатами проведеного анкетування та опитування отримувачів соціальної послуги соціального перукаря та соціальної пральні рівень задоволеності соціальною послугою складає 100 %.
Всі отримувачі соціальної послуги відмічають покращення емоційного, психологічного, фізичного стану.
Спеціалісти сумлінно ставляться до виконання своїх посадових обов’язків, їх позитивно оцінюють отримувачі соціальної послуги.
3) своєчасність:
Рішення щодо надання соціальної послуги, подання заяви, складання договору та акту обстеження житлово - побутових умов, відповідно до визначених потреб, приймаються своєчасно з дотриманням вимог, визначених у Положенні КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради» та державному стандарті послуги соціального перукаря та соціальної пральні.
4) доступність та відкритість:
Відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги здійснює свою діяльність за адресою смт.Красноріченське, вул. Центральна,20 та вул. Калинова, 1.
Біля входів до будівель розміщено пандус.
У 2021 році буде проведено капітальний ремонт приміщень за адресою смт.Красноріченське, вул.Центральна, 20. Будуть розширені дверні отвори у коридорах, приведено у відповідність безбар’єрний доступ до всіх кабінетів.
Всі об'єкти забезпечені водопостачанням, водовідведенням, освітленням та опаленням.
5) повага до гідності отримувача соціальної послуги:
Протягом звітного періоду відповідно до анкетування, опитувань, відгуків, у отримувачів соціальної послуги позитивне ставлення до якості надання соціальних послуг, на 98% вони задоволені роботою працівників КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради».
Працівники ввічливо та коректно ставляться до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків, зберігають в таємниці конфіденційну інформацію, отриману в процесі виконання службових обов’язків.
Відповідно до посадових інструкцій працівників, які надають соціальну послугу вони зобов’язані дотримуватися правил і норм професійної етики; при спілкуванні з отримувачами соціальних послуг, бути уважними, стриманими, ввічливими; поважати гідність громадян, не допускати негуманних і дискримінаційних дій щодо громадян, яких вони обслуговують, зберігати в таємниці інформацію, отриману під час виконання своїх службових обов’язків, а також інформацію, що може бути використана проти зазначених громадян. За результатами внутрішнього моніторингу порушень щодо не виконання своїх посадових обов’язків працівниками не виявлено.
6) професійність:
Штатний розпис сформовано відповідно до чинного законодавства України. посадові інструкції затверджені згідно Довідників кваліфікаційних
характеристик професій.
На всіх працівників ведуться особові справи з наявністю документів про
освіту (державного зразка).
Щороку надавачі соціальних послуг вчасно проходять медогляди. У всіх
працівників у наявності особові медичні картки.
Щотижнево організовуються наради на яких обговорюються питання законодавства у сфері надання соціальних послуг, щодо організації діяльності установи, висвітлюються вимоги законодавства у сфері запобігання та протидії корупції та ін.
Таблиця 6. Оцінка якості послуги соціального перукаря та соціальна пральня
Показники Статус
Кількісні «добре»
продовжувати роботу щодо удосконалення роботи у відділенні організації надання адресної натуральної та грошової допомоги
Показники Статус
Якісні « добре»
Послуга «соціальний супровід сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах»
Послуга соціальний супровід сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах відділу із соціальної роботи надається у приміщенні КУ «ЦНСП
Красноріченської селищної ради» та за місцем проживання сімей/осіб.
Головне завдання фахівця із соціальної роботи - професійна допомога клієнтам у визначенні причин власних проблем і подальший спільний пошук можливостей для їхнього вирішення шляхом надання комплексу соціальних послуг.
З метою проведення ґрунтовної роботи ведеться облік сімей/осіб, які опинилися в складних життєвих обставинах, інформація до якого надходить як із державних установ (служби у справах дітей, медичних та навчальних закладів, управління соціального захисту населення та ін.), недержавних організацій та особисто від громадян.
Станом на 01.01.2021 року на обліку перебувало 178 сімей/ осіб у яких виховується 278 дітей.
З них:
- 34 багатодітні сім’ї;
- 79 одиноких матерів;
- 9 одиноких батьків;
- 8 сімей опікунів/піклувальників;
- 22 сім’ї ВПО;
- 13 сімей, в яких виховуються діти з інвалідністю;
- 7 сімей, які мають дітей, що перебувають в закладах інституційного догляду та виховання.
Протягом 2020 року опрацьовано 258 повідомлень щодо сімей/ осіб, які опинилися у складних сімейних обставинах. Під соціальним супроводом перебувало 13 сімей, де виховується 29 дітей.
Кількісні показники: За звітний період відсутні скарги щодо надання послуги соціального супроводу сімей.
За результатами анкетування (громадян) проведених опитувань (опитаних) та письмових звернень задоволених громадян про отримання соціальної послуги соціального супроводу сімей/осіб( 100 % від загальної кількості звернень задоволені наданням соціальної послуги).
Здійснення надання послуги соціального супроводу сімей відповідно до Стандарту розпочато з січня 2019 року. Моніторинг якості надання соціальної послуги проводиться вперше, надалі на виконання нормативних актів планується щорічне його проведення.
Таблиця 7. Кількісний показник надання послуги соціального супроводу сімей/осіб Статус
Кількісний показник/ статус |
від 80% до 100% «добре» |
від 51% до 79% «задовільно» |
від 0% до 50% незадовільно» |
Результати розгляду скарг |
«добре» |
|
|
Частка задоволених звернень про отримання соціальної послуги |
«добре» |
|
|
Частка працівників, які підвищили рівень кваліфікації |
«добре» |
|
|
Відповідність встановлених показників якості отриманим у ході контролю |
«добре» |
|
|
Таблиця 8. Оцінка кількісного показника «кількість скарг»
Відсоткові еквіваленти
статус 1
від 0% до 20%
Якісні показники:
1) адресність та індивідуальний підхід:
Соціальна послуга надається після проведення Акту оцінки потреб сім’ї/особи - отримувача соціальної послуги, визначення методів і форм роботи. Відповідно Висновку до Акту оцінки потреб сім’ї/особи, укладається договір про надання соціальної послуги соціального супроводу сім’ї, складається індивідуальний план роботи.
Акт оцінки потреб сім’ї/особи здійснюється впродовж 5 робочих днів з дати звернення (отримання повідомлення).
Акт оцінки потреб сім’ї/особи здійснюється із залученням отримувача соціальної послуги.
2) результативність:
За результатами проведеного анкетування та опитування отримувачів соціальної послуги соціального супроводу сімей,рівень задоволеності соціальною послугою складає 100 %.
Спеціалісти, які сумлінно ставляться до виконання своїх посадових обов'язків. яких позитивно оцінюють отримувачі соціальної послуги.
- своєчасність:
Рішення щодо надання соціальної послуги, складання договору про
співпрацю, індивідуального плану надання соціальної послуги, відповідно до
визначених потреб, приймаються своєчасно з дотриманням вимог Державного стандарту послуги соціальний супровід сімей/осіб.
- доступність та відкритість:
КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради» є структурним підрозділом
селищної ради, він знаходиться в центрі селища в приміщенні Красноріченської селищної ради. Приміщення й кабінети знаходяться на першому поверсі будівлі, що є безумовно позитивом для відвідувачів, але потребують капітального ремонту, на даний час в стані очікування капітального ремонту від Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ) співпраця підтримка Луганської області.
Вся зона надання соціальних послуг буде розташована у закритих кабінетах, ню відповідає основним засадам зручності для відвідувачів. Сектор очікування буде обладнано місцями для сидіння. На всіх дверях будуть розташовані таблички з назвами кабінетів.
У приміщеннях КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради» будуть оформлені стенди з інформацією про порядок надання, умови та зміст
соціальних послуг, графік прийому громадян, пам'ятки.
5) повага до гідності отримувача соціальної послуги:
Протягом звітного періоду відповідно до анкетування, опитувань, відгуків, у
отримувачів соціальної послуги позитивне ставлення до якості надання соціальної послуги, на 100% вони задоволені роботою працівників КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради»
Працівники КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради» ввічливо та коректно ставляться до громадян під час здійснення своїх посадових обов'язків, зберігають в таємниці конфіденційну інформацію, отриману в процесі виконання службових обов'язків.
Відповідно до посадових інструкцій працівників, які надають соціальну послугу вони зобов'язані дотримуватися правил і норм професійної етики; при спілкуванні з отримувачами соціальних послуг уважні, стримані, ввічливі; поважають гідність громадян, не допускають негуманних і дискримінаційних дій щодо громадян, яких вони обслуговують, зберігають в таємниці інформацію, отриману під час виконання своїх службових обов’язків, а також інформацію, що може бути використана проти зазначених громадян. За результатами внутрішнього моніторингу порушень щодо не виконання фахівцями своїх посадових обов’язків не виявлено.
6( професійність:
Штатний розпис сформовано відповідно до законодавства.
Посадові інструкції затверджені згідно Довідників кваліфікаційних характеристик професій.
На всіх працівників ведуться особові справи з наявністю документів про освіту (державного зразка).
Щороку надавачі соціальних послуг вчасно проходять медогляди. У всіх
працівників у наявності особові медичні картки.
У 2020 році від отримувачів соціальної послуги скарг не поступало.
Щотижнево організовуються наради для керівників структурних підрозділів установи на яких обговорюються питання законодавства у сфері надання соціальних послуг, щодо організації діяльності установи, висвітлюються вимоги законодавства у сфері запобігання та протидії корупції та ін.
Стан матеріально-технічного забезпечення задовільний. Для якісного надання соціальної послуги необхідно оновлення комп’ютерної техніки, офісних меблів.
Таблиця 9. Оцінка показників забезпечення якості послуги соціальний супровід сімей.
Якісний показник/ СТАТУС |
від 80% до 100% |
від 51% до 79% |
від 0% до 50% |
адресність та індивідуальний підхід |
«добре» |
|
|
результативність |
«добре» |
|
|
своєчасність |
«добре» |
|
|
доступність та відкритість |
«задовільно» |
|
|
повага до гідності отримувача соціальної послуги |
«добре» |
|
|
професійність |
«добре» |
|
|
Таблиця 10. Оцінка якості послуги соціального супроводу сімей
Показники
Кількісні -добре»
Якісні -добре»
Директор «ЦНСП Галина ОРИДОРОГА
Красноріченської
селищної ради»