ЗВІТ про проведення зовнішньої оцінки якості надання соціальних послуг Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг Красноріченської селищної ради» за 2020 рік.
ЗВІТ
про проведення зовнішньої оцінки якості надання соціальних послуг Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг Красноріченської селищної ради» за 2020 рік
ЗВІТ
про проведення зовнішньої оцінки якості надання соціальних послуг Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг Красноріченської селищної ради»
На виконання наказу Міністерства соціальної політики України від 27 грудня 2013 року № 904 «Про затвердження Методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг», розпорядженням селищного голови Красноріченської селищної ради Кремінського району Луганської області від 16.02.2021 № 26 «Про проведення зовнішньої оцінки якості соціальних послуг» створена комісія (далі - комісія) з проведення зовнішньої оцінки надання соціальних послуг Комунальною установою «Центр надання соціальних послуг Красноріченської селищної ради», затверджений план роботи комісії по проведенню зовнішньої оцінки якості соціальних послуг.
Метою зовнішньої оцінки є моніторинг та контроль якості надання соціальних послуг.
З метою вивчення зворотної думки отримувачів соціальних послуг у КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради» вперше проводився моніторинг, що включає проведення опитування отримувачів соціальних послуг та їх аналіз. Відгуки отримувачів соціальних послуг фіксуються в актах перевірок, опитувальниках. Опитування отримувачів послуг організовано з метою визначення наданих соціальних послуг у відповідності Державним стандартам та потребам отримувачів.
Центром у 2020 році складена 119 анкет перевірки роботи соціальних робітників та фахівців із соціальної роботи.
Проаналізувавши результати внутрішньої перевірки оцінки якості надання соціальних послуг КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради» комісія із зовнішньої оцінки якості прийшла до висновку, що переважна кількість опитаних позитивно оцінює роботу надавачів соціальних послуг, дотримання вимог й показників забезпечення якості, встановлених у Державному стандарті догляду вдома, у проекті Державного стандарту організації надання адресної натуральної та грошової допомоги та Державному стандарті соціального супроводу. Спостереження за процесом надання соціальних послуг догляду вдома та послуги соціального супроводу, відбувається шляхом планових перевірок роботи соціальних робітників та фахівця із соціальної роботи, які фіксуються в журналі реєстрації актів перевірки.
Соціальні робітники та фахівець із соціальної роботи, які безпосередньо надають соціальні послуги, проводять самооцінку своєї діяльності, результати якої щомісяця обговорюються на виробничих нарадах.
Комісією з зовнішньої оцінки якості проведено вибіркову перевірку особових справ громадян, які знаходяться на обслуговуванні КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради». Справи ведуться з дотриманням вимог
постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2009 № 1417 «Деякі питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг)», наказу Міністерства соціальної політики від 13.11.2013 № 760 «Про затвердження Державного стандарту догляд вдома», наказу Міністерства соціальної політики від 31.03.2016 № 318 «Про затвердження Державного стандарту соціального супроводу сімей(осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах».
Під час зовнішнього оцінювання було проведено анкетування, спостереження, телефонне опитування, співбесіда з отримувачами соціальних послуг, перевірка документації. В опитуванні взяли участь 55 особи по відділенню соціальної допомоги вдома, 127 особа по відділенню організації надання адресної натуральної та грошової допомоги та 7 сімей по відділенню соціальної роботи для сім’ї, дітей та молоді.
Результати організації та проведення зовнішньої оцінки якості соціальних послуг КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради» наведені нижче.
По відділенню соціальної допомоги вдома:
1 .Оцінка кількісних показників соціальної послуги догляд вдома.
Кожен кількісний показник переводиться у відсотковий еквівалент (як частка до загальної сукупності), після чого, в залежності від значення, йому присвоюються статуси. Отже в ході перевірки кількісних показників соціальної послуги догляду вдома проаналізовано наступне: - кількість скарг від отримувачів соціальної послуги догляд вдома за звітний період до Центру не надходило. Статус - «добре»; - частота здійснення моніторингу якості надання соціальної послуги догляд вдома протягом року. Статус - «добре»; - відповідність встановлених показників якості отриманих у ході контролю.
Статус - «добре».
Таким чином, для кількісних показників надання соціальної послуги догляд вдома переважає статус «добре». Отже для оцінювання кількісного показника якості соціальної послуги догляд вдома в цілому присвоюється узагальнений статус «добре».
2.Оцінка якісних показників соціальної послуги догляд вдома, що передбачені Державним стандартом.
2.1 . Показник «адресність та індивідуальний підхід».
Критерії оцінювання: - наявність визначення індивідуальних потреб отримувача - всі особові справи отримувачів соціальної послуги догляду вдома (79) містять картки визначення (оцінювання) індивідуальних потреб у соціальному обслуговуванні (наданні соціальних послуг) та визначений ступінь індивідуальної потреби отримувача соціальної послуги Відсотковий еквівалент складає 100%;
- складання індивідуального плану, що підписується отримувачем та директором КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради» відповідає його визначеним індивідуальним потребам. Один примірник індивідуального плану знаходиться у отримувача соціальної послуги, другий в особовій справі отримувача. Індивідуальний план переглядається відповідно до вимог Державного стандарту послуги догляду вдома, за потреби вносяться зміни у договори. Відсотковий еквівалент складає 100%.
Узагальнений статус показника «адресність та індивідуальний підхід» - 100%, що відповідає статусу «добре».
2.2. Показник «результативність».
Критерії оцінювання: - рівень задоволення індивідуальних потреб отримувачів (за оцінками отримувачів соціальної послуги) - протягом періоду проведено опитування 79 громадян, які отримують послугу вдома. З них 79 повністю задоволені роботою соціальних робітників. Відсотковий еквівалент складає 100%; - вирішення проблемних питань отримувачів (покращення емоційного, психологічного, фізичного стану) - отримувачі соціальної послуги догляду вдома констатували покращення емоційного, психологічного, фізичного стану порівняно з періодом, коли соціальна послуга догляду вдома не надавалась. Відсотковий еквівалент складає 100%; - проведення опитувань, збору відгуків, проведення роботи щодо надання роз’яснень отримувачам соціальної послуги вдома (рівень подолання або мінімізації наслідків складних життєвих обставин отримувачами соціальних послуг) - в ході перевірок роботи соціальних робітників. Постійно - проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота серед підопічних щодо якості соціального обслуговування. Відсотковий еквівалент складає 100%; Узагальнений статус показника «результативність» 100%, що відповідає статусу «добре».
2.3. Показник «своєчасність».
Критерії оцінювання: - прийняття рішення щодо надання соціальної послуги догляду вдома, визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, підготовка індивідуального плану надання соціальної послуги догляду вдома у встановлений строк (дотримання максимальних строків, встановлених Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2009 № 1417 та Державного стандарту догляду вдома) - прийняття рішень проводяться у терміни визначені Державним стандартом догляду вдома. Визначення індивідуальних потреб та складання індивідуальних планів протягом 5 календарних днів з дня отримання звернення. Відсотковий еквівалент складає 100%;
- підписаний у двосторонньому порядку договір на надання соціальної послуги (100%) оформляється у відповідності до вимог Державного стандарту. Відсотковий еквівалент складає 100%; - строки та терміни надання соціальної послуги - відповідають зазначеним у договорі, графіку відвідувань та індивідуальному плану. Відсотковий еквівалент складає 100%.
Узагальнений статус показника «своєчасність» - 100%, що відповідає статусу «добре».
2.4. Показник «доступність та відкритість».
Критерії оцінювання: — наявність приміщень, не повністю відповідають санітарним та протипожежним вимогам. КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради» є структурним підрозділом селищної ради, він розташований у центрі селища, в приміщенні селищної ради. При вході до селищної ради наявний пандус.
Кнопка виклику відсутня, що є необхідністю для осіб з обмеженими фізичними можливостями. Відсотковий еквівалент складає 80%; - наявність спеціально обладнаних місць для паркування транспортних засобів коло селищної ради. - відсутність оформлених стендів з інформацією для отримувачів соціальної послуги про порядок надання, умови та зміст соціальної послуги - відділенням соціальної допомоги вдома постійно проводиться робота по інформуванню потенційних отримувачів про наявні послуги. Відповідна інформація не розміщена на інформаційних стендах, але соціальними робітниками відділення проводяться профілактичні бесіди серед отримувачів послуг. Відсотковий еквівалент складає 80%. - відсутність буклетів та інших роздаткових матеріалів- інформація про зміст, умови, порядок надання соціальних послуг. Інформація висвітлена на сайті КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради». Відсотковий еквівалент складає 80 %.
Узагальнений статус показника «доступність та відкритість» - 80 %, що відповідає статусу «задовільно».
2.5. Показник «повага до гідності отримувача соціальної послуги».
Критерії оцінювання: - відгуки отримувачів соціальної послуги щодо ставлення до них надавачів соціальної послуги (скарги та претензії від отримувачів) - до відділення скарг від отримувачів соціальних послуг не надходило. 79 опитаних отримувачі соціальної послуги догляд вдома задоволений ставленням до себе соціальними робітниками. Відсотковий еквівалент складає 100%; - наявність у договорі про надання соціальної послуги догляду вдома положень щодо дотримання принципу конфіденційності - з усіма отримувачами (79) укладено договори про надання соціальних послуг, в яких зазначені права та обов’язки отримувача та надавача.
У договорі про соціальне обслуговування передбачено, що робітники відділення зобов’язуються бути ввічливими та коректними у спілкуванні з отримувачем при виконанні своїх посадових обов’язків, дотримуватися конфіденційності в роботі з інформацією, отриманою в процесі виконання своїх службових обов’язків. Вживаються заходи щодо захисту персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» та конфіденційності інформації щодо отримувачів послуги. Відсотковий еквівалент складає 100%; - повага до гідності отримувачів соціальної послуги та недопущення не гуманних і дискримінаційних дій щодо них - соціальні робітники у своїй роботі використовують індивідуальний підхід (з урахуванням фізичного та психічного стану отримувача соціальної послуги) та з повагою ставляться до віку, статі отримувачів соціальної послуги, провадять свою діяльність з недопущенням негуманних і дискримінаційних дій щодо отримувачів соціальної послуги. Фактів негуманних і дискримінаційних щодо отримувачів соціальної послуги не було.
Відсотковий еквівалент складає 100%.
Узагальнений статус показника «повага до гідності отримувача соціальної
послуги» - 100%, що відповідає статус «добре».
2.6. Показник «професійність».
Критерії оцінювання: - штатний розпис - штатний розпис сформовано відповідно до законодавства України та з урахуванням спеціалізації. Відсотковий еквівалент складає 100%;
- наявність затверджених посадових інструкцій - на кожного робітника КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради» розроблена посадова інструкція та затверджена директором КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради».
Відсотковий еквівалент складає 100%;
- наявність документів про освіту (державного зразка) робітників КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради», що надають соціальну послугу - в особових справах працівників містяться документи про освіту (державного зразка). Відсотковий еквівалент складає 100%;
- наявність особистих медичних книжок надавачів соціальної послуги та проходження обов’язкових медичних оглядів - всі соціальні робітники мають особисті медичні книжки та проходять обов’язковий медичний огляд раз на рік. Відсотковий еквівалент складає 100%;
- наявність графіку проведення робочих нарад з питань законодавства у сфері надання соціальних послуг - у КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради» проводяться наради з інформування персоналу щодо чинного законодавства та організації їх роботи.
Відсотковий еквівалент складає 80 %. - наявність твердого інвентарю - робітники установи забезпечені повністю ( папером, канцелярським приладдям, велосипедами) , але не забезпечені спецодягом та взуттям. Відсотковий еквівалент складає 80%.
Узагальнений статус показника «професійність» 80%, що відповідає статусу
«добре».
Зовнішня оцінка якості надання соціальної послуги догляд вдома визначалася із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості надання соціальної послуги (узагальнювалися статуси, які переважали).
Показники якісні |
від 80% до 100%
|
від 51% до 79%
|
від 0% до 50%
|
адресність та індивідуальний підхід |
добре 100% |
|
|
результативність |
добре 100 % |
|
|
своєчасність |
добре 100 % |
|
|
доступність |
задовільно 80% |
|
|
повага до гідності отримувача соціальної послуги |
добре 100% |
|
|
професійність |
Добре 100 % |
|
|
Показники кількісні |
Від 80% до 100% |
Від 51% до 79%
|
Від 0% до 50%
|
Кількість скарг та результат розгляду
|
|
|
0% добре
|
Кількість задоволених звернень про отримання соціальної послуги
|
100 % добре
|
|
|
Узагальнений статус якісних показників соціальної послуги догляду вдома - «добре».
По відділенню організації надання адресної натуральної та грошової допомоги:
1.Оцінка кількісних показників соціальної послуги соціального перукаря та послуги соціальної пральні відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги.
Кожен кількісний показник переводиться у відсотковий еквівалент (як частка до загальної сукупності), після чого, в залежності відзначення, йому присвоюються статуси. Отже в ході перевірки кількісних показників соціальних послуг соціального перукаря та соціальної пральні проаналізовано наступне:
- кількість скарг від отримувачів соціальних послуг соціального перукаря та соціальної пральні за звітний період до Центру не надходило.
Статус - «добре»;
- частота здійснення моніторинг у якості соціальних послуг соціального перукаря та соціальної пральні за звітний період. Статус - «добре»;
- відповідність встановлених показників якості отриманих у ході контролю.
Статус - «добре».
Таким чином, для кількісних показників соціальних послуг соціального перукаря та соціальної пральні переважає статус «добре». Отже для оцінювання кількісного показника якості соціальних послуг соціального перукаря та соціальної пральні в цілому присвоюється узагальнений статус «добре».
2.Оцінка якісних показників соціальних послуг соціального перукаря та соціальної пральні, що передбачені Державним стандартом.
2.1. Показник «адресність та індивідуальний підхід».
Критерії оцінювання: - наявність визначення індивідуальних потреб отримувача - всі особові справи отримувачів соціальних послуг соціального перукаря (517) та соціальної пральні(26) у соціальному обслуговуванні (наданні соціальних послуг) та визначений ступінь індивідуальної потреби отримувача соціальної послуги. Відсотковий еквівалент складає 100%; - складання заяви, договору та акту обстеження житлово - побутових умов, що підписується отримувачем та директором КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради» відповідає його визначеним індивідуальним потребам. Один примірник договору знаходиться у отримувача соціальної послуги, другий в особовій справі отримувача. Договір переглядається відповідно до вимог Державного стандарту організації надання адресної натуральної та грошової допомоги, за потреби вносяться зміни. Відсотковий еквівалент складає 100%.
Узагальнений статус показника «адресність та індивідуальний підхід» - 100%, що відповідає статусу «добре».
2.2. Показник «результативність».
Критерії оцінювання:
- рівень задоволення індивідуальних потреб отримувачів (за оцінками отримувачів соціальної послуги) - протягом періоду проведено опитування 57 громадян, які отримують соціальні послуги соціального перукаря та соціальної пральні. З них 57 повністю задоволені роботою соціальних робітників.
Відсотковий еквівалент складає 100%.
- вирішення проблемних питань отримувачів (покращення емоційного, психологічного, фізичного стану) - отримувачі соціальних послуг
соціального перукаря та соціальної пральні констатували покращення емоційного, психологічного, фізичного стану порівняно з періодом, коли соціальна послуга не надавалась.
Відсотковий еквівалент складає 100%;
- проведення опитувань, збору відгуків та проведення роботи щодо надання роз’яснень отримувачам соціальних послуг соціального перукаря та соціальної пральні - в ході перевірок роботи соціальних працівників, проведення зовнішнього моніторингу та оцінки якості соціальних послуг.
Проводились співбесіди отримувачів соціальних послуг соціального перукаря та соціальної пральні щодо якості надання соціальної послуг.
Постійно проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота серед підопічних щодо якості соціального обслуговування. Відсотковий еквівалент складає 98%; Узагальнений статус показника «результативність» 100%, що відповідає статусу «добре».
2.3. Показник «своєчасність».
Критерії оцінювання: - прийняття рішення щодо надання соціальної послуги соціальних послуг соціального перукаря та соціальної пральні визначення індивідуальних потреб отримувача соціальних послуг. Визначення індивідуальних потреб та складання заяви, договору та акту обстеження житлово - побутових умов з дня отримання звернення. Відсотковий еквівалент складає 100%;
- підписаний у двосторонньому порядку договір на надання соціальних послуг (100%) оформляється у відповідності до вимог Державного стандарту.
Відсотковий еквівалент складає 100%;
- строки та терміни надання соціальної послуги - відповідають зазначеним у договорі. Відсотковий еквівалент складає 100%.
Узагальнений статус показника «своєчасність» - 100%, що відповідає статусу «добре».
2.4. Показник «доступність та відкритість».
Критерії оцінювання:
- Відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги здійснює свою діяльність за адресою вул. Центральна, 20 та вул. Калинова, 1.
Біля входів до будівель розміщено пандус.
У 2021 році буде проведено капітальний ремонт приміщень за адресоювул.
Центральна, 20 будуть розширені дверні отвори у коридорах, приведено у відповідність без бар’єрний доступ.
Всі об’єкти будуть забезпечені водопостачанням, водовідведенням, освітленням та опаленням. У приміщеннях, де надається послуга соціального перукаря та соціальної пральні відсутні стенди з зазначенням інформації щодо адреси розташування, контактної інформації, буклети та ін. Інформацію про послуги соціального перукаря та соціальної пральні розміщено на сайті КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради» та сайті Красноріченської територіальної громади.
Відсотковий еквівалент складає 80 %.
Узагальнений статус показника «доступність та відкритість» - 80 %, що відповідає статусу «задовільно».
2.5. Показник «повага до гідності отримувача соціальної послуги».
Критерії оцінювання:
- відгуки отримувачів соціальної послуги щодо ставлення до них надавачів соціальної послуги (скарги та претензії від отримувачів) - до відділення скарг від отримувачів соціальних послуг не надходило. Всі опитані отримувачі соціальних послуг відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги задоволені ставленням до себе працівників. Відсотковий еквівалент складає 100%; - наявність у договорі про надання соціальних послуг положень щодо дотримання принципу конфіденційності - з усіма отримувачами укладено договори про надання соціальних послуг, в яких зазначені права та обов’язки отримувача та надавача. У договорі про соціальне обслуговування передбачено, що працівники відділення зобов’язуються бути ввічливими та коректними у спілкуванні з отримувачем при виконанні своїх посадових обов’язків, дотримуватися конфіденційності в роботі з інформацією, отриманою в процесі виконання своїх службових обов’язків. Вживаються заходи щодо захисту персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» та конфіденційності інформації щодо отримувачів послуги. Відсотковий еквівалент складає 100%;
- повага до гідності отримувачів соціальної послуги та недопущення негуманних і дискримінаційних дій щодо них. Працівники у своїй роботі використовують індивідуальний підхід (з урахуванням фізичного та психічного стану отримувача соціальної послуги) та з повагою ставляться до віку, статі отримувачів соціальної послуги, провадять свою діяльність з недопущенням негуманних і дискримінаційних дій щодо них. Фактів не гуманних і дискримінаційних щодо отримувачів соціальної послуги не було.
Відсотковий еквівалент складає 100%.
Узагальнений статус показника «повага до гідності отримувача соціальної
послуги» - 100%, що відповідає статус «добре».
2.6. Показник «професійність».
Критерії оцінювання:
- штатний розпис - штатний розпис сформовано відповідно до законодавства України та з урахуванням спеціалізації. Відсотковий еквівалент складає 100%;
- наявність затверджених посадових інструкцій - на кожного працівника та затверджена директором КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради».
Відсотковий еквівалент складає 100%;
- наявність документів про освіту (державного зразка) працівників КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради», що надають соціальну послугу - в особових справах працівників містяться документи про освіту (державного зразка). Відсотковий еквівалент складає 100%;
- наявність особистих медичних книжок надавачів соціальної послуги та проходження обов’язкових медичних оглядів - всі працівники мають особисті медичні книжки та проходять обов’язковий медичний огляд раз на рік. Відсотковий еквівалент складає 100%;
- наявність графіку проведення робочих нарад з питань законодавства у сфері надання соціальних послуг - у КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради» проводяться наради з інформування персоналу щодо чинного законодавства та організації роботи, але затвердженого плану немає.
Відсотковий еквівалент складає 80 %. - наявність обладнання, твердого інвентарю - працівник установи забезпечений (комп’ютером, принтером, папером, канцелярським приладдям), відділення має 2 пральні машини- автомати та 2 сушарки.
Відсотковий еквівалент складає 100 %.
Узагальнений статус показника «професійність» 100 %, що відповідає статусу «добре».
Зовнішня оцінка якості надання соціальної послуги відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги визначалася із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості надання соціальної послуги (узагальнювалися статуси, які переважали).
Показники якісні |
Від 80% до 100% «добре»
|
Від 51% до 79% «задовільно»
|
Від 0% до 50% «незадовільно»
|
Адресність та індивідуальний підхід |
Добре 100%
|
|
|
результативність |
Добре 100 % |
|
|
своєчасність |
Добре 100% |
|
|
доступність |
Добре 80% |
|
|
Повага до гідності отримувача соціальної послуги |
Добре 100%
|
|
|
професійність |
Добре 100 % |
|
|
Показники кількісні |
Від 80% до 100%
|
Від 51% до 79%
|
Від 0% до 50%
|
Кількість скарг та результат розгляду |
|
|
0% добре
|
Кількість задоволених звернень про отримання соціальної послуги |
100 % добре
|
|
|
Узагальнений статус якісних показників соціальної послуги відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги- відповідає статусу «добре».
По відділенню соціальної роботи для сім'ї, дітей та молоді:
Оцінка якості надання соціальної послуги «Соціальний супровід» здійснювалось за критеріями, які визначено у Державному стандарті соціального супроводу сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах (затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України 31 березня 2016 року № 318). А саме: результативність, адресність, та індивідуальний підхід, своєчасність, доступність та відкритість, повага до отримувача соціальних послуг.
При аналізі системи моніторингу за надання послуги «Соціальний супровід» було з’ясовано, що фахівцями із соціальної роботи КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради», яка надає послуги здійснюється перспективне та поточне планування. Повідомлення які надходять до КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради» фіксуються у відповідному журналі та є підставою для оформлення наказу про проведення обстеження і Акту оцінки потреб сім’ї/особи, яка опинилась у складних життєвих обставинах.
Фахівці із соціальної роботи КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради» працюють згідно посадової інструкції, яка зберігається в особових справах.
Всі працівники при прийомі на роботу проходять первинний медичний огляд
та щороку періодичний медичний огляд. Наявні діючі правила внутрішнього трудового розпорядку. Під час моніторингу було встановлено, що фахівцям із соціальної роботи необхідно пройти навчання та підвищити свій професійний рівень. Фахівці із соціальної роботи постійно проходить навчання в онлайн формі тренінги, семінари різних рівнів відповідно до напрямку роботи. Для надання послуги соціального супроводу фахівці із соціальної роботи забезпечений комп’ютерною технікою та витратними матеріалами. Для забезпечення зручності послуга надається, як у приміщення центру так і безпосередньо за місцем проживання отримувачів.
Інформація щодо діяльності відділу соціальної роботи поширюється при проведенні відвідувань, обстежень сімей/осіб, на сайті КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради».
Моніторинг якості надання послуги здійснюється безпосередньо супервізією особових справ отримувачів, наданням щомісячної та квартальної звітності щодо кількісних та якісних показників роботи.
В ході зовнішнього оцінювання встановлено, що у 2020 році під соціальним супроводом фахівця із соціальної роботи перебувало 13 (тринадцять) сімей. За категорією отримувачів соціальної послуги клієнти розподілилися наступним чином:
№ п/п |
Категорії |
Кількість |
1 |
одинокі матері (з них одна неповнолітня мати) |
3 |
2 |
багатодітні матері |
3 |
3 |
опікунські сім’ї |
2 |
4 |
сім’ї в складних життєвих обставинах (сжо) |
4 |
5 |
сім’ї ВПО
|
1 |
Оскільки на час моніторингу не всі сім’ї знято (2 сім’ї) з соціального супроводу, оцінити його результативність можливо лише після завершення надання послуги. Протягом 2020 року з соціального супроводу було знято 11(одинадцять) сімей, в яких виховувались 27 (двадцять сім) дітей.
З позитивним результатом знято 9 (дев’ять) сімей, що становить 82 % від знятих, без досягнення позитивного результату 1 (одна) сім’я через пасивність та не бажання змін отримувача послуг (9%), з негативним результатом знято 1 (одна) сім’я становить 9 % від знятих. Середня тривалість перебування під соціальним супроводом становить 6 місяців.
Сім’ї беруться під соціальний супровід за наказом директора КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради», як сім’ї, які опинились в складних
життєвих обставинах.
Звіт за результатами соціального супроводу заповнюється надавачем соціальної послуги спільно з клієнтом. За даними анкетування отримувачів послуги встановлено, що оцінка потреб сім’ї/особи у наданні соціальних послуг проведена якісно у 100% випадків, надані соціальні послуги відповідали потребам отримувачів.
Надавач соціальної послуги завжди дотримувались норм етики поведінки та толерантності у спілкуванні з отримувачами, ознаки дискримінації відсутні, у 100% випадків отримувачі послуг були ознайомлені з результатами оцінки потреб.
Показники якості
соціальної послуги соціального супроводу сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах
показник |
стан виконання |
статус |
Частка отримувачів послуги соціального супроводу / в яких після отримання послуги відбулося покращення фізичного, психологічного, емоційного стану, від загальної кількості отримувачів цієї послуги |
82% |
задовільно
|
Частка отримувачів послуги, які повторно отримують послугу соціального супроводу від загальної кількості отримувачів цієї послуги |
0% |
добре |
Частка отримувачів послуги, які не набули належних навичок справлятися із складними життєвими обставинами, від загальної кількості отримувачів цієї послуги |
18%
|
задовільно
|
Частка отримувачів послуги, які набули належних навичок справлятися із складними життєвими обставинами та мінімізувати їх наслідки, від загальної кількості отримувачів цієї послуги |
82% |
добре |
Частка отримувачів послуги, які набули належних навичок справлятися із складними життєвими обставинами та мінімізувати їх наслідки, від загальної кількості отримувачів цієї послуги |
100% |
добре
|
Рівень забезпечення приміщеннями, обладнанням і затратними матеріалами, необхідними для надання послуги відповідно до встановлених норм |
80% |
задовільно
|
Показники кількісні
соціальної послуги соціального супроводу сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах
Показники кількісні |
від 0% до 20% |
від 21% до 50% |
від 51% до 100% |
кількість скарг та результат їх розгляду |
«добре» |
- |
- |
кількість задоволених звернень про отримання соціальних послуг |
- |
- |
«добре» |
Узагальнений статус якісних показників соціальної послуги соціальний
супровід- «добре».
Основні проблеми у наданні соціальних послуг КУ «ЦНСП Красноріченської селищної ради», є :
- в межах фінансової можливості сприяти зміцненню матеріально- технічної бази відділення соціальної допомоги вдома в частині забезпечення соціальних робітників спецодягом, господарськими сумками;
- продовжувати роботу щодо виявлення одиноких громадян та осіб з обмеженими фізичними можливостями з метою надання їм необхідної допомоги;
- проводити відповідну роботу, спрямовану на своєчасність та результативність розгляду скарг і звернень отримувачів соціальних послуг;
- для подолання неблагополуччя в сім’ях необхідно систематичне відвідування родин, проведення профілактично - роз’яснювальної роботи в сім’ях, індивідуальної роботи з усіма членами родини;
- через велику протяжність території громади та відсутністю транспортного сполучення між населеними пунктам, фахівці мають труднощі у наданні соціальних послуг громадянам;
- запропонувати Департаменту соціального захисту населення Луганської обласної державної адміністрації, по можливості, організувати курси підвищення кваліфікації для фахівців із соціальної роботи та соціальних робітників.
Заступник голови комісії Олег БЕРЕЗІН