Інформація про стан проведення у 2021 році оцінки якості наданих соціальних послуг державними та комунальними суб’єктами, що надають/надавали соціальні послуги, а також іншими суб’єктами, що надають/надавали соціальні послуги, із залученням державн
Додаток 6
До листа Мінсоцполітики від ________20 № ______________
Інформація
про стан проведення у 2021 році оцінки якості наданих соціальних послуг державними та комунальними суб’єктами, що надають/надавали соціальні послуги, а також іншими суб’єктами, що надають/надавали соціальні послуги,
із залученням державних коштів
Таблиця 1
Внутрішня оцінка якості наданих соціальних послуг |
Зовнішня оцінка якості наданих соціальних послуг |
|
||||||||||
№ п/п |
Повна назва суб’єкта, що надає соціальні послуги (форма власності) |
Дата та № наказу про проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг |
Період надання соціальних послуг (з - по), що підлягали оцінюванню |
Назва послуги (згідно із наказом Мінсоцполітики від 23.06.2020 № 429), що підлягала оцінюванню* |
Результат проведення оцінки якості соціальної послуги та вжиті заходи з покращення якості наданої соціальної послуги, удосконалення діяльності суб’єкта, що надає соціальні послуги тощо (коротко зазначити основне)* |
Загальна оцінка установи |
Дата та № наказу про проведення зовнішньої оцінки якості соціальних послуг |
Період надання соціальних послуг (з - по), які підлягали оцінюванню |
Назва послуги (згідно із наказом Мінсоцполітики від 23.06.2020 № 429), що підлягала оцінюванню* |
Результат проведення оцінки якості соціальної послуги та вжиті заходи з покращення якості наданої соціальної послуги, удосконалення діяльності суб’єкта, що надає соціальні послуги тощо (коротко зазначити основне)* |
Загальна оцінка установи |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
Центри надання соціальних послуг |
|
|||||||||||
1 |
КУ «Центр надання соціальних послуг Красноріченської селищної ради» |
Наказ № 25 від 09.01.2021р. |
01.07.2020-31.12.2020 |
Послуга догляд вдома
Послуги адресної натуральної допомоги; послуги перукаря та соціальної пральні
Послуга соціального супроводу сімей, які перебувають в складних життєвих обставинах |
Адресний та індивідуальний підхід –«добре» (100%) Результативність- «добре» (100%) Своєчасність- - «добре» (100%) Доступність та відкритість – «задовільно» (80%) Повага до гідності отримувача соціальних послуг- «добре» (100%) Професійність - «добре» (100%)
Адресний та індивідуальний підхід –«добре» (100%) Результативність- «добре» (100%) Своєчасність- - «добре» (100%) Доступність та відкритість – «задовільно» (80%) Повага до гідності отримувача соціальних послуг- «добре» (100%) Професійність - «добре» (100%)
Адресний та індивідуальний підхід –«добре» (100%) Результативність- «добре» (100%) Своєчасність- - «добре» (100%) Доступність та відкритість – «задовільно» (80%) Повага до гідності отримувача соціальних послуг- «добре» (100%) Професійність - «добре» (100%)
Для покращення якості наданої соціальної послуги, приміщення Центру потребує капітального ремонту від Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ) співпраця і підтримка Луганської області
|
«добре»
Добре
добре |
Розпорядження селищного голови №26 від 16.02.2021р. |
01.07.2020-31.12.2020 |
Послуга догляд вдома
Послуги адресної натуральної допомоги: послуги перукаря та соціальної пральні
Послуга соціального супроводу сімей, які перебувають в складних життєвих обставинах |
Адресний та індивідуальний підхід –«добре» (100%) Результативність- «добре» (100%) Своєчасність- «добре» (100%) Доступність та відкритість – «задовільно» (80%) Повага до гідності отримувача соціальних послуг- «добре» (100%) Професійність - «добре» (100%)
Адресний та індивідуальний підхід –«добре» (100%) Результативність- «добре» (100%) Своєчасність- - «добре» (100%) Доступність та відкритість – «задовільно» (80%) Повага до гідності отримувача соціальних послуг- «добре» (100%) Професійність - «добре» (100%)
Адресний та індивідуальний підхід –«добре» (100%) Результативність- «добре» (100%) Своєчасність- - «добре» (100%) Доступність та відкритість – «задовільно» (80%) Повага до гідності отримувача соціальних послуг- «добре» (100%) Професійність - «добре» (100%)
Для покращення якості наданої соціальної послуги, приміщення Центру очікує капітального ремонту від Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ) співпраця і підтримка Луганської області |
«добре»
Добре
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Директор КУ «ЦНСП Красноріченської Галина ОРИДОРОГА
селищної ради»
Виконавець: Ольга Недбайло
Тел. 0950572159