Красноріченська селищна військова адміністрація

Луганська область, Сватівський район

Про зміну юридичної адреси Фінансового відділу Красноріченської селищної ради та затвердження Положення в новій редакції.

Дата: 26.10.2021 08:00
Кількість переглядів: 203

Фото без опису                                    

 

УКРАЇНА

КРАСНОРІЧЕНСЬКА  СЕЛИЩНА  РАДА

ЛУГАНСЬКОЇ     ОБЛАСТІ

КРЕМІНСЬКОГО  РАЙОНУ

ВОСЬМОГО   СКЛИКАННЯ

ДВАДЦЯТА  СЕСІЯ

Р І Ш Е Н Н Я

21 жовтня 2021 року                 смт Красноріченське                                          № 20/3

 

Про зміну юридичної адреси Фінансового

відділу Красноріченської селищної ради та

затвердження Положення в новій редакції

 

 

Відповідно до частини першої статті 144 Конституції України,  Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування і районних державних адміністрацій» від 17.11.2020р №1009-IX,  Цивільного кодексу України,  постанови Верховної Ради України від 17.07.2020 №807-ІХ «Про утворення та ліквідацію районів», у зв’язку із зміною адміністративно-територіального устрою України та у зв’язку зі зміною юридичної адреси засновника, керуючись п. 4 ст.54 Закона України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  Красноріченська селищна  рада

 

ВИРІШИЛА:

1. Внести зміни до юридичної адреси Фінансового відділу Красноріченської селищної ради з адреси: 92913, Луганська область, Кремінський район, смт Красноріченське, вулиця Центральна, 20, на адресу: 92913, Луганська область, Сватівський район, , смт Красноріченське, вулиця Центральна, 20.

2. Начальнику Фінансового відділу Красноріченської селищної ради ЛІТВІНОВІЙ Л.Л.:

- внести зміни до відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі стосовно юридичної адреси Фінансового відділу Красноріченської селищної ради;

- організувати роботу щодо приведення організаційно – розпорядчих документів у відповідність до цього рішення;

- забезпечити реалізацію організаційних заходів, пов’язаних з цим рішенням.

3. Затвердити Положення про Фінансовий відділ Красноріченської селищної ради у новій редакції (додається).

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійно діючу комісію з питань законності, прав і обов’язків громадянина, запобігання корупції, свободи слова, регламенту, депутатської діяльності  та етики, соціального захисту населення, охорони здоров’я, освіти культури і спорту.  

 

Селищний голова                                                         Сергій ГЛУЩЕНКО

 

                                                                  ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                       рішення  двадцятої  сесії

                                                                       Красноріченської селищної

                                                                       ради восьмого  скликання  № 20/3

                                                                       від 21  жовтня   2021 року

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про

ФІНАНСОВИЙ  ВІДДІЛ 

КРАСНОРІЧЕНСЬКОЇ  СЕЛИЩНОЇ  РАДИ

(в новій редакції)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Загальні положення

 

1.1. ФІНАНСОВИЙ  ВІДДІЛ КРАСНОРІЧЕНСЬКОЇ  СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі - Відділ) є виконавчим органом Красноріченської селищної ради.

Відділ утворюється селищною радою, є підзвітним і підконтрольним селищній раді, що його утворила, підпорядковується виконавчому комітету селищної ради, селищному голові, секретарю селищної ради, заступникам селищного голови відповідно до розподілу обов’язків, а з питань здійснення делегованих повноважень підконтрольний відповідним органам виконавчої влади, а також  підзвітний та підконтрольний  Департаменту  фінансів  обласної державної  адміністрації, Міністерству фінансів  України.

1.2. Відділ в своїй діяльності керується Конституцією України, Бюджетним та Податковим кодексами України, законами України, актами  Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної  ради  України, наказами Міністерства  фінансів  України, наказами та інструкціями  Державної  казначейської  служби  України, рішеннями Красноріченської  селищної ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями селищного голови прийнятими у межах їх компетенції, а також Положенням  про  фінансовий  відділ  Красноріченської  селищної  ради (далі-Положення).

1.3.  Відділ  утворюється  для  здійснення  організаційно-функціональних  повноважень  у  фінансовій  сфері  з  метою  забезпечення  збалансованого  економічного  та  соціального  розвитку  громади,  ефективного  використання  її  фінансових  ресурсів.

 

2.Організаційно-правові засади

 

2.1. Відділ є юридичною особою  публічного  права, веде самостійний баланс, має рахунки  в  органах  Державної  казначейської  служби  України та в інших установах банків, печатку із зображенням Державного герба України та своїм найменуванням, власні  бланки  та  штампи.

2.2. Повне найменування  -  ФІНАНСОВИЙ  ВІДДІЛ  КРАСНОРІЧЕНСЬКОЇ  СЕЛИЩНОЇ  РАДИ.

Скорочене  найменування  -  ФВ   КРАСНОРІЧЕНСЬКОЇ  СЕЛИЩНОЇ  РАДИ.

2.3.  Юридична  адреса:  92913,  Луганська  область,  Сватівський  район, смт Красноріченське, вулиця Центральна, буд. 20.

2.4. Положення про Відділ, структура  та  штатна  чисельність затверджується  рішенням селищної ради.

2.5. Штатний розпис затверджується селищним головою.

2.6. Відділ є головним розпорядником бюджетних коштів.

2.7. Організаційно-правова форма: Орган місцевого самоврядування

 

3. Основними завданнями Фінансового відділу є:

 

3.1. Забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території Красноріченської селищної ради.

3.2.  Проведення  разом  з  іншими  виконавчими  органами  селищної  ради,  структурними  підрозділами  ради  аналізу  фінансового-економічного  стану  територіальної  громади,  перспектив  її  подальшого  розвитку.

3.3. Розроблення  в  установленому  порядку  проекту  селищного  бюджету  та  його  прогнозу  на  середньостроковий  період  і  подання  їх  на  попередній  розгляд  та схвалення  виконавчому  комітету  ради.

3.4.  Складання  та  виконання  в  установленому  порядку  проекту  розпису  селищного  бюджету.

3.5.  Забезпечення  ефективного  і  цільового  використання  бюджетних  коштів.

3.6.  Розробка  пропозицій  щодо  удосконалення  методів  фінансового  і  бюджетного  планування  та  здійснення  витрат.

3.7.  Здійснення  загальної  організації  та  управління  виконанням  селищного  бюджету,  координація  в  межах  своєї  компетенції  діяльності  учасників  бюджетного  процесу  з  питань  виконання  бюджету.

3.8.  Представлення  прогнозу  бюджету  та  проекту  рішення  про  бюджет  селищної  ради,  схвалених  виконавчим  комітетом,  на  засіданнях  постійних  комісій  та  пленарних  засіданнях  селищної  ради.

3.9. Здійснення контролю за дотриманням бюджетного  законодавства  на  усіх  стадіях  бюджетного  процесу.

 

4. Фінансовий  відділ відповідно до покладених на нього завдань:

 

4.1.  Забезпечує  реалізацію  державної  бюджетної  політики  в  межах  відповідної  територіальної  громади.

4.2.  Організовує  виконання  Конституції  і  законів  України,  актів  Президента  України,  Кабінету  Міністрів  України,  наказів  Міністерства  фінансів  України  та  здійснення  контролю  за їх  реалізацією.

4.3.  Забезпечує  у  межах  своїх  повноважень  захист  прав  і  законних  інтересів  фізичних  та  юридичних  осіб.

4.4.  Готує  пропозиції  щодо  фінансового  забезпечення  заходів соціально-економічного  розвитку  територіальної  громади.

4.5.  Вносить  пропозиції  щодо  проекту  селищного  бюджету

4.6.  Бере  участь  у :

-  підготовці  заходів  щодо  розвитку  територіальної  громади  та  регіонального  розвитку.

-  погодженні  проектів  нормативно-правових  актів,  розроблених  іншими  виконавчими  органами  та  структурними  підрозділами  селищної  ради.

-  розробленні  проектів   нормативно-правових  актів,  головними  розпорядниками  яких  є  інші  виконавчі  органи  та  структурні  підрозділи  селищної  ради.

-  підготовці  пропозицій  стосовно  доцільності  запровадження  місцевих  податків,  зборів,  пільг.

-  розробленні  проектів  розпоряджень    селищного  голови. 

4.7.  Аналізує  соціально-економічні  показники  розвитку  територіальної  громади  та  враховує  їх  під  час  складання  проекту  селищного  бюджету.

4.8.  Забезпечує  здійснення  заходів  щодо  запобігання  і  протидії  корупції.

4.9. Розробляє  і  доводить  до  відома  головних  розпорядників  бюджетних  коштів  селищного  бюджету  інструкції  з  підготовки  бюджетних  пропозицій  до  прогнозу  селищного  бюджету.

4.10.  Проводить  під  час  складання  і  розгляду  прогнозу  селищного  бюджету  аналіз  бюджетних  пропозицій,  поданих  головним  розпорядником  бюджетних  коштів.

4.11.  Приймає  рішення  про  включення  бюджетної  пропозиції  до  прогнозу  селищного  бюджету.

4.12. Розробляє  і  доводить  до  відома  головних  розпорядників  бюджетних  коштів  селищного  бюджету  інструкції  з  підготовки  бюджетних  запитів.

4.13.  Визначає  порядок  та  строки  розроблення  бюджетних  запитів  головними  розпорядниками  бюджетних  коштів.

4.14.Проводить на будь якому етапі складання проекту селищного бюджету, аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштів, щодо його відповідності такого проекту  меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів.

4.15. Приймає рішення про включення бюджетного запиту до пропозиції до  проекту селищного бюджету.

4.16.  Бере  участь  у  підготовці  звітів  селищного  голови.

4.17.  Готує  самостійно  або  разом  з  іншими  виконавчими  органами  та  структурними  підрозділами  ради  інформаційні  та  аналітичні  матеріали  для  подання  їх  селищному  голові.

4.18.  Розробляє  порядок  складання  і  виконання  розпису  селищного  бюджету.

4.19.  Складає  і  затверджує  розпис  селищного  бюджету,  вносить  в  установленому  порядку  зміни до  нього,  забезпечує  протягом  бюджетного  періоду  відповідність  розпису  селищного  бюджету встановленим  бюджетним  призначенням;  якщо  до  початку  нового  бюджетного   періоду  не  прийнято  рішення  про  селищний  бюджет  складає  та  затверджує  тимчасовий  розпис  селищного  бюджету  з  обмеженнями,  встановленими  Бюджетним  кодексом  України.

4.20.  Складає  та  затверджує  паспорти  до  бюджетних  програм,  виконання  яких  безпосередньо  забезпечує  Фінансовий  відділ.

Погоджує  паспорти  бюджетних  програм  головних  розпорядників  коштів  селищного  бюджету.

4.21.  Здійснює  розподіл  та  перерахування  коштів  з  рахунків  селищного  бюджету  головним  розпорядником  бюджетних  коштів  та  іншим  бюджетам  відповідно  до  вимог  чинного  законодавства.

4.22.  Перевіряє  правильність  складання  і  затвердження  кошторисів  та  планів  використання  коштів  установами  та  організаціями,  які  фінансуються  з  селищного  бюджету.

4.23.  Проводить  експертизи  селищних  програм  стосовно  забезпеченості  їх  фінансовими  ресурсами.

4.24. Проводить у процесі виконання селищного бюджету  аналіз доходів.

4.25. Організовує виконання селищного бюджету, а також разом з органами Державної податкової служби, Державної казначейської служби, іншими структурними підрозділами селищної ради забезпечує надходження доходів до селищного бюджету та вживає заходів для ефективного витрачання бюджетних коштів.

4.26. Готує та подає селищній раді офіційні висновки про перевиконання чи недовиконання дохідної частини загального фонду селищного бюджету,  про  обсяг  залишків  коштів  загального  та  спеціального  фонду  (крім  власних  надходжень)   фондів  селищного  бюджету  для прийняття рішення про внесення змін до нього.

4.27.  За  рішенням  селищної  ради  розміщує  тимчасово  вільні  кошти  селищного  бюджету  на  вкладних  (депозитних)  рахунках.

4.28.  Аналізує бюджетну та фінансову звітність про виконання селищного бюджету та інших фінансових звітів, поданих територіальними органами Державної казначейської служби України.

4.29. Інформує селищного голову про стан виконання селищного бюджету за кожний звітний період і подає на розгляд селищній раді річний та квартальний звіти про виконання селищного бюджету.

4.30  Розглядає звернення щодо виділення коштів із резервного фонду селищного  бюджету та готує пропозиції щодо прийняття відповідних рішень.

4.31.  Розглядає у встановленому законодавством порядку звернення громадян, підприємств, установ і організацій.

4.32. Опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів селищної  ради.

4.33. Погоджує висновки та подання контролюючих органів щодо повернення помилково чи надміру зарахованих коштів з селищного бюджету.

4.34. Погоджує рішення Державної податкової служби щодо надання розстрочення (відстрочення) податкових зобов’язань або податкового боргу за місцевими податками та зборами.

4.35.  Опрацьовує висновки постійних комісій селищної ради.

4.36.  Готує (бере участь у підготовці) проекти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень.

4.37.  Здійснює контроль за дотриманням бюджетного законодавства на кожній стадії бюджетного процесу.

4.38.  Застосовує попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства з вимогою щодо усунення порушення бюджетного законодавства.

4.39  Приймає рішення про застосування визначених Бюджетним кодексом України заходів впливу до учасників бюджетного процесу за порушення бюджетного законодавства у  межах встановлених повноважень, на підставі протоколу про порушення бюджетного законодавства або акта ревізії та доданих до них матеріалів, зокрема:  зупинення операцій з бюджетними коштами; призупинення бюджетних асигнувань; зменшення бюджетних асигнувань; повернення бюджетних коштів до бюджету; безспірне вилучення коштів з бюджету;

4.40.  Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Фінансовий  відділ.

4.41  Постійно інформує населення про стан здійснення визначених законом повноважень.

4.42.  За потреби готує документи на отримання позики в територіальному відділенні Державної казначейської служби України з єдиного казначейського рахунку для покриття тимчасових касових розривів, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків.

4.43. Організовує роботу з укомплектування, зберігання, ведення обліку та використання архівних документів.

4.44.  Забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.

4.45.  Бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);

4.46.  Забезпечує захист персональних даних;

4.47. Забезпечує створення належних виробничих та соціально-побутових умов для працівників Фінансового відділу;

4.48. Здійснює інші передбачені законом повноваження.

 

 

 

5.  Фінансовий   відділ має право:

 

5.1. Залучати спеціалістів інших структурних підрозділів, підприємств, установ та організацій, об’єднань громадян ( за погодженням їхніх керівників) для розгляду питань що належать до його компетенції.

5.2. Одержувати у встановленому порядку від структурних підрозділів ради, органів статистики, підприємств,  об’єднань, установ і організацій інформацію, необхідні для виконання передбачених цим Положенням завдань і функцій.

5.3.  Користуватися  в  установленому  порядку  інформаційними  базами  органів  виконавчої  влади,  системами  зв’язку  і  комунікацій,  мережами  спеціального  зв’язку  та  іншими  технічними  засобами.

5.4. Здійснювати контроль за додержанням підприємствами, установами і організаціями вимог законодавства та нормативних актів з питань, що належать до його компетенції.

5.5.  Скликати  в  установленому  порядку  наради  з  питань,  що  належать   до  компетенції  Фінансового  відділу.

 

  1. Взаємодія Фінансового відділу з іншими органами та структурами:

 

Фінансовий відділ в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими виконавчими органами селищної ради, структурними підрозділами й апаратом ради, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.

 

  1. Відповідальність:

 

7.1. Посадові особи Відділу повинні сумлінно виконувати свої посадові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватись високої культури спілкування, не допускати дій та вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію Красноріченської  селищної ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

7.2. Посадові особи відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб  Відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

 

  1. Керівництво Фінансового  відділу:

 

Фінансовий відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється  з  посади селищним головою згідно із законодавством про службу в органах місцевого самоврядування.

 

8.1. Начальник Фінансового відділу:

8.1.1. Здійснює керівництво діяльністю Фінансового відділу, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці в Фінансовому відділі.

8.1.2.  Подає на розгляд ради зміни до Положення про Фінансовий відділ.

8.1.3.  Затверджує посадові інструкції працівників Фінансового відділу та розподіляє обов’язки між ними.

8.1.4.  Планує роботу Фінансового відділу.

8.1.5.  Затверджує розпис доходів і видатків селищного бюджету на рік і тимчасовий розпис на відповідний період, забезпечує відповідність розпису селищного бюджету встановленим бюджетним призначенням.

8.1.6. Вживає заходів щодо вдосконалення організації та підвищення ефективності роботи Фінансового відділу.

8.1.7. Звітує перед селищним головою про виконання покладених на Фінансовий відділ завдань та затверджених планів роботи.

8.1.8. Представляє інтереси Фінансового відділу у взаємовідносинах з іншими виконавчими органами селищної ради, структурними підрозділами селищної ради, з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями.

8.1.9.  Видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням.

8.1.10. Подає на затвердження селищному голові проекти кошторису та штатного розпису Фінансового відділу в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників.

8.1.11.  Розпоряджається коштами у межах кошторису Фінансового відділу.

8.1.12.  Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності посадових осіб Фінансового відділу.

8.1.13. Здійснює у порядку, передбаченому законодавством притягнення до дисциплінарної відповідальності.

8.1.14. Подає селищному  голові пропозиції щодо преміювання та установлення надбавок працівникам Фінансового відділу.

8.1.15. Приймає на роботу та звільняє з роботи у порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників Фінансового відділу, які не є посадовими особами місцевого самоврядування.

8.1.16.  Здійснює заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності.

8.1.17. Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень Фінансового відділу.

8.1.18. Забезпечує дотримання працівниками Фінансового відділу внутрішнього службового і трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

8.1.19. Здійснює інші повноваження, визначені законом.

 

8.2. Працівники відділу:

8.2.1. Працівники відділу є посадовими особами місцевого самоврядування, призначаються та звільняються з посади селищним головою згідно із законодавством про службу в органах місцевого самоврядування.

8.2.2. Діють в межах повноважень, визначених посадовими інструкціями;

8.2.3. В окремих випадках, у разі службової необхідності, за дорученням начальника Відділу виконують повноваження, не передбаченні посадовими інструкціями, але в межах повноважень посадової особи органів місцевого самоврядування.

9. Фінансове та матеріально-технічне забезпечення діяльності фінансового відділу:

 

9.1.  Фінансування Відділу здійснюється згідно з чинним законодавством.

9.2.  Відділ  є  неприбутковою  бюджетною  установою  та  утримується  за  рахунок  коштів  селищного бюджету  та інших надходжень  не  заборонених  чинним   законодавством.

9.3. Оплата праці працівників Відділу здійснюється відповідно до чинного законодавства.

9.4. Майно, яке знаходиться на балансі відділу є комунальною власністю Красноріченської селищної ради та перебуває в його оперативному управлінні.

9.5. Ведення діловодства, бухгалтерського обліку та статистичної звітності здійснюється відповідно до чинного законодавства.

 

  1. Заключні положення

 

10.1. Це Положення набирає чинності з моменту його державної реєстрації відповідно до чинного законодавства України.

10.2. Ліквідація і реорганізація Управління здійснюється за рішенням сесії селищної ради у встановленому законом порядку.

10.3. Зміни та доповнення до Положення вносяться рішенням Красноріченської  селищної ради в порядку, визначеному чинним законодавством України, та набувають юридичної сили з моменту їх державної реєстрації.

 

 

СЕЛИЩНИЙ  ГОЛОВА                                    Сергій  ГЛУЩЕНКО

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано