Красноріченська селищна військова адміністрація

Луганська область, Сватівський район

Про розгляд прогнозу бюджету Красноріченської селищної  територіальної громади  на 2022 - 2024 роки

Дата: 14.11.2021 11:15
Кількість переглядів: 647

 

 

УКРАЇНА

КРАСНОРІЧЕНСЬКА  СЕЛИЩНА  РАДА

ЛУГАНСЬКОЇ     ОБЛАСТІ

КРЕМІНСЬКОГО  РАЙОНУ

ВОСЬМОГО   СКЛИКАННЯ

 

ДВАДЦЯТЬ ПЕРША  СЕСІЯ

 

 

«09» листопада  2021  року                                                                  №21/1

смт Красноріченське

 

 

Про розгляд прогнозу бюджету Красноріченської

селищної  територіальної громади

 на 2022 - 2024 роки

 

Відповідно до  ст.751 Бюджетного Кодексу України, наказу  Міністерства  фінансів України №314 від 02.06.2021 р. «Про затвердження  Типових форми прогнозу місцевого бюджету та Інструкції щодо його складання» за  результатами розгляду Прогнозу селищного бюджету на 2022-2024 роки, схваленого виконавчим комітетом та з метою запровадження середньострокового планування на місцевому рівні,  Красноріченська селищна ради 

 

В И Р І Ш И Л А:

 

  1. Взяти  до  уваги Прогноз бюджету Красноріченської селищної територіальної громади  на 2022-2024 роки, затверджений рішенням  виконавчого  комітету Красноріченської  селищної  ради  від  01.09.2021 р. №109 «Про схвалення  Прогнозу бюджету Красноріченської селищної територіальної громади  на 2022-2024 роки» (додається).
  2. Фінансовому відділу Красноріченської  селищної  ради, при формуванні Проекту бюджету Красноріченської територіальної громади на 2022 врахувати Прогноз бюджету на 2022-2024 роки.
  3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, фінансів,  соціально-економічного  розвитку,  малого  і  середнього  бізнесу,  інвестицій,  міжнародного  співробітництва,  комунальної  власності,  інфраструктури,  транспорту  та  комунального  господарства.

 

Селищний голова                                                   Сергій  ГЛУЩЕНКО

 

Додаток 1

до рішення виконавчого комітету                                                 Красноріченської  селищної ради              № 21/1  від  09 листопада 2021 року.

 

ПРОГНОЗ

  бюджету  Красноріченської селищної територіальної громади

на 2022-2024 роки

 

І. Загальна частина

 

Прогноз бюджету Красноріченської селищної  територіальної громади  на 2022 - 2024 роки (далі – Прогноз) розроблений відповідно до вимог статті 751 Бюджетного кодексу України, Бюджетної декларації на 2022–2024 роки, схваленої постановою Кабінету Міністрів України від 31.05.2021 № 548, діючих  Податкового  та  Бюджетного  кодексів  України та інших законодавчих  актів,  що  стосуються  місцевих  бюджетів  та  міжбюджетних  відносин.

        Прогноз є стратегічним документом планування показників бюджету селищної  територіальної громади на середньостроковий період і основою для складання проєкту бюджету на 2022 рік.

        Мета Прогнозу полягає у формуванні послідовної та передбачуваної бюджетної політики на рівні громади шляхом створення дієвого механізму управління бюджетним процесом, встановлення зв’язку між стратегічними цілями та можливостями бюджету в середньостроковій перспективі.

Основними завданнями Прогнозу є:

- удосконалення системи результативних показників з метою підвищення якості надання послуг у відповідних сферах

- забезпечення стабільного функціонування бюджетних установ громади;

- підвищення результативності та ефективності бюджетної  політики;

- посилення бюджетної дисципліни та контролю за раціональністю  розподілу  бюджетних  коштів  та  ефективністю їх використання;

- зміцнення фінансово-економічної самостійності місцевого бюджету;

- подальша оптимізація бюджетних видатків;

– реалізація системних напрямків удосконалення і формування оптимальної мережі бюджетних установ з метою надання якісних послуг.

        Виконання прогнозних показників бюджету в середньостроковому періоді дозволить реалізувати цілі державної політики та місцевого розвитку, включаючи покращення рівня доступності та якості надання публічних послуг; забезпечити передбачуваність та послідовність бюджетної політики; впровадити соціальні стандарти.

Очікуваними результатами реалізації бюджетної політики в середньостроковій перспективі є своєчасна виплата заробітної плати працівникам бюджетних установ та недопущення утворення простроченої кредиторської заборгованості за такими виплатами, своєчасна оплата енергоносіїв, які споживаються бюджетними установами, які фінансуються з селищного бюджету, забезпечення належного співфінансування проектів та заходів, які забезпечуються за рахунок трансфертів з державного бюджету у розмірах, визначених законодавством, фінансове забезпечення виконання власних та делегованих повноважень, фінансове забезпечення виконання головними розпорядниками бюджетних коштів їх планів діяльності, упорядкування мережі бюджетних установ, яка б забезпечувала досягнення мети і цілей їх діяльності з максимальною ефективністю та мінімальними затратами.

Разом з тим показники Прогнозу можуть перебувати під впливом потенційних чинників як макроекономічного середовища, так і спонтанних дій чи рішень центральних органів влади.

Показники Прогнозу можуть змінюватись внаслідок:

- підвищення фактичних цін і тарифів на енергоносії понад рівень, визначений у Бюджетній декларації;

- прийняття центральними органами рішень, які призводять до збільшення видатків місцевих бюджетів, без передачі відповідного фінансового ресурсу на їх виконання;

- невиконання доходної частини внаслідок невиконання цілей розвитку, визначених у стратегії розвитку територіальної громади;

- фактичне перевищення рівня споживчих цін та цін виробників порівняно з рівнем, прийнятим у Бюджетній декларації;

- визначення міжбюджетних трансфертів (освітня субвенція, базова дотація, додаткові дотації) в обсягах, що не забезпечують фінансування установ на рівні, визначеному законодавством;

- зміни порядків використання трансфертів, які призводять до погіршення стану забезпечення заходів, що здійснюються за рахунок цих трансфертів, чи вимагають додаткових видатків з місцевих бюджетів.

Мінімізація зазначених ризиків практично не залежить від зусиль місцевих органів влади, тому у разі їх виникнення Прогноз потребуватиме кардинальної зміни, оскільки у разі відсутності належної компенсації з центрального бюджету призведе до погіршення рівня забезпеченості власних та делегованих повноважень місцевих органів влади, скорочення існуючої мережі установ, що надають соціальні послуги жителям громади чи згортання низки проектів, які вже реалізуються чи плануються до виконання.

Хоча Прогноз є виключно орієнтиром для складання проекту селищного бюджету, фактичні показники проекту бюджету на конкретний плановий бюджетний період відрізнятимуться від аналогічних показників, що містяться у Прогнозі, оскільки базуватиметься на детальних, а не узагальнених розрахунках обсягів видатків та надання кредитів з бюджету, обґрунтованих головними розпорядниками коштів селищного бюджету відповідно до вимог Інструкції з підготовки бюджетних запитів, та конкретних обсягів трансфертів з державного бюджету і умов їх використання в плановому бюджетному періоді. 

 

ІІ.Основні прогнозні показники економічного та  соціального розвитку

Красноріченська  селищна  територіальна громада (далі - Красноріченська СТГ) утворена, у липні 2017 року, відповідно до Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» внаслідок об’єднання Красноріченської селищної ради,  Бараниківської  сільської  ради,  Новоолександрівської  сільської ради. Згідно  перспективного  плану формування  територій  громад Луганської  області приєднані  Макеївська  сільська  рада, Нововдянська  сільська  рада,  Невська  сільська рада  до Красноріченської селищної територіальної громади  з адміністративним центром у селищі міського типу Красноріченське.

Загальна чисельність населення Красноріченської СТГ складає 7623 чол.,в т.ч.: міське -4053 чол., сільське – 3570 чол.

Загальна площа Красноріченської СТГ складає 443,4  км2.

Земельний  фонд громади складає 32,383 тис.га, у тому числі сільськогосподарські  землі 29,160 тис. га. з них  рілля 22,510 тис.га,  багаторічні  насадження 0,442 тис.га, сіножаті 1,272  тис.га, пасовища 4,936  тис.га;  землі  лісогосподарського  призначення  1,228  тис.га,  у  тому  числі  лісові  землі 0,845  тис.га,  чагарники 0,383 тис.га;  забудовані  землі  1,306 тис.га, у  тому  числі  землі  житлової  та  громадської  забудови  0,627  тис.га,  землі  промисловості,  транспорту,  зв’язку,  енергетики,  оборони  та  іншого  призначення  0,021  тис.га;  землі  водного  фонду  0,668  тис.га.

Нагальною потребою є проведення інвентаризації земель, що дасть можливість встановити кількісні характеристики земель. Разом із актуалізацією нормативної грошової оцінки земель в межах населених пунктів це дозволить збільшити надходження до бюджету від операцій з землею. Проведення нормативної грошової оцінки має  значний соціально-економічний  аспект, оскільки за рахунок зростання надходжень від плати за землю громада отримає додаткову можливість підвищувати соціально-економічний стан населених пунктів та матиме можливість  розробити механізми економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.

 

        Прогнозується на 2022-2024 роки забезпечення економічної стабільності та зниження фінансових ризиків, зростання показників господарської діяльності промислових та сільськогосподарських підприємств, створення передумов для змін технологічності виробництва.

        При формуванні показників селищного бюджету на 2022-2024 роки враховано відповідно до Бюджетної декларації  збільшення розміру мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму для працездатних осіб та посадового окладу працівника 1-го тарифного розряду:

–  мінімальна заробітної плати станом на 01.01.2022 року встановлюється в обсязі  6500 грн. (темпи росту на 8,3% до 2021 року), з 01.10.2022 року – 6700 грн. (темпи росту на 3,1% ); на 01.01.2023 року в обсязі 7176 грн. (темпи росту на 7,1% до 2022 року);  на 01.01.2024 року  – 7665 грн.( темпи росту на 6,8% до 2023 року);

–  прожитковий мінімум для працездатних осіб станом на 01.01.2022 року встановлюється в обсязі  2481 грн. (темпи росту на 9,3% до 2021 року); на 01.01.2023 року в обсязі 2684 грн. (темпи росту на 8,2% до 2022 року);  на 01.01.2024 року  – 2880 грн.( темпи росту на 7,3% до 2023 року);

–   розмір посадового окладу працівника 1-го тарифного розряду встановлюється станом на 01.01.2022 року в обсязі 2983 грн. (ріст на 11,7% до 2021 року), з 01.10.2022 року – 2982 грн.(ріст на 3,1%); на 01.01.2023 року – 3193 грн. (ріст на 7,1% до 2022 року);  на  2024 року – 3411 грн. ( ріст на 6,8% до 2023 року).

 

Основні  макропоказники  економічного і соціального розвитку України  у                                                        2020 – 2024 роках

Назва

2020р

2021р

2022 р

2023р

2024р

 

Звіт

Очікуване

Прогноз

Валовий внутрішній продукт: у відсотках до попереднього року

96,0

104,1

103,8

104,7

105,0

Індекс споживчих цін (ІСЦ): грудень до грудня попереднього року, відсотки

105,0

108,9

106,2

105,3

105,0

Індекс цін виробників (ІЦВ): грудень до грудня попереднього року, відсотки

114,5

117,0

107,8

106,2

105,7

Експорт товарів та послуг у відсотках до попереднього року

95,5

108,8

106,5

107,7

107,9

Імпорт товарів та послуг у відсотках до попереднього року

82,1

115,6

109,2

109,4

108,6

Облікова ставка Національного банку України, відсотків річних на кінець періоду

6,0

7,5

7,0

5,5

5,2

Обмінний курс гривні до долара США, гривень за долар США в середньому за період

27,0

28,0

28,6

28,8

29,2

 

 

 ІІІ. Загальні показники бюджету

 

        Прогноз бюджету на 2022-2024 роки включає прогнозні показники бюджету громади за основними видами доходів, фінансування, видатків і кредитування, а також прогнозні показники за бюджетними програмами, які забезпечують виконання інвестиційних проєктів. Зазначені показники є основою для складання головними розпорядниками бюджетних коштів планів своєї діяльності, місцевих програм та формування  показників проєкту бюджету селищної територіальної громади на 2022 рік. Формування проєкту бюджету на відповідний рік здійснюватиметься з урахуванням змін основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку громади, а також змін у нормативно-правовій базі.

        Обсяг ресурсу бюджету Красноріченської селищної територіальної громади на 2022-2024 роки прогнозується 62 345 140 гривень, 67 509 617 гривень та  72 537 449 гривень відповідно. У співставних умовах середньорічний темп росту надходжень та витрат складає 7%. Загальні показники надходжень до бюджету та граничні показники видатків бюджету наведені у додатку 1 до проєкту прогнозу бюджету.

 

ІV. Показники доходів бюджету

         Прогноз дохідної частини бюджету громади розроблено відповідно до норм бюджетного та податкового законодавства, основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України та територіальної громади, особливостей податкової політики, передбачених Бюджетною декларацією на 2022-2024 роки, положень нормативно-правових актів селищної  ради про встановлення місцевих податків і зборів.

        З метою розширення податкової бази та залучення додаткових надходжень до бюджету громади визначено такі пріоритетні завдання:

  • сприяння розвитку бюджетоутворюючих підприємств, розширенню діючих виробничих потужностей, збільшенню виробництва продукції;
  • створення сприятливих умов для стабільної та ефективної роботи суб’єктів підприємницької діяльності, поліпшення бізнес-клімату;
  • поліпшення економічних, правових та організаційних умов для залучення інвестиційних ресурсів та задіяння земельного потенціалу громади.

       Для виконання пріоритетних завдань передбачається здійснити наступні заходи:

  •   проведення  роз’яснювальної роботи серед населення через засоби масової інформації щодо соціального значення легалізації праці та заробітної плати, дотримання норм законодавства в частині оплати праці у розмірі не менше мінімальної заробітної плати, обов’язкового декларування доходів та сплати податків. Очікуваний результат – підвищення рівня зайнятості та соціального забезпечення населення, зростання надходжень податку на доходи фізичних осіб;
  • організація реєстрації фізичних осіб-підприємців у доступній формі та у найкоротші терміни, що очікувано розширить сфери діяльності малого бізнесу, збільшить надходження єдиного податку;
  • провести інвентаризацію земельних ділянок, здійснити перегляд укладених договорів оренди земельних ділянок на предмет відповідності розміру орендної плати нормам Податкового кодексу України, що забезпечить задіяння земельного потенціалу громади для залучення інвестицій, збільшення надходжень плати за землю;
  •  проводити моніторинг податкового боргу платників податків до бюджету та провести претензійно-позовну роботу щодо його зменшення.

   Прогнозні  показники  доходів  бюджету  сформовані  на  основі  існуючої

податкової бази та реалізації пріоритетних завдань із розширення її потенціалу. При формуванні дохідної частини селищного бюджету були враховані  фактичні надходження за 2020 рік, планові показники на 2021 рік та прогнозні показники на 2022-2024 роки.

   Обсяг власних доходів загального фонду селищного бюджету на  2022 рік

розрахований у сумі 33 074 640 гривень, що на 4 257 335 гривень більше ніж планові у 2021 році. До спеціального фонду у 2022 році прогнозується отримати 345 013 гривень.

   Обсяг власних доходів загального фонду селищного бюджету на  2023 рік

розрахований у сумі 33 936 463 гривень, що на 1 206 836 гривень більше ніж прогнозні у 2022 році. До спеціального фонду у 2023 році прогнозується отримати 351 754 гривень.

   Обсяг власних доходів загального фонду селищного бюджету на  2024 рік

розрахований у сумі 34 870 212 гривень, що на 933 749 гривень більше ніж прогнозні у 2023 році. До спеціального фонду у 2024 році прогнозується отримати 358 637 гривень.

    Показники  доходів  бюджету  громади  наведені  в додатку 2 до прогнозу

бюджету.

     В  структурі   доходів   найбільшу   частку   становитимуть   податкові    та неподаткові надходження – майже 53 %; міжбюджетні трансферти –  47 %.

     Основними джерелами доходів загального фонду селищного бюджету на

2022-2024 роки залишаються  податок та збір на доходи фізичних осіб, єдиний податок та податок на майно (нерухомість, земля), що становлять відповідно 44%, 19% та 21% від прогнозного показника доходів.

         Як і в попередні періоди,  найбільшу питому вагу у надходженнях  податку та збору на доходи фізичних осіб займає податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами із доходів платника податку у вигляді заробітної плати.  Прогноз надходжень з податку на доходи фізичних осіб розраховано відповідно до єдиної ставки (18 %) оподаткування доходів фізичних осіб, сталого підвищення мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму, подальшого зростання середньомісячної заробітної плати найманих працівників шляхом збільшення продуктивності праці, легалізації виплати заробітної плати. Темпи росту податку на доходи фізичних осіб (в цілому по всіх видах надходжень податку) прогнозуються у 2022 році на рівні 6,0%, у 2023 році – на 7,0% та у 2024 році – на 5%. Найбільшими платниками   податку та збору на доходи фізичних осіб є: відділ освіти Красноріченської селищної ради, ТОВ "ФІДЛАЙФ", ТОВ "КРАСНОРІЧЕНСЬКЕ", ФГ "ПЕРЕМОЖЕЦЬ", ФГ"СОФІЯ І Н", ПСП "Агро 98", ФГ "Риск", ПСП АГРОФІРМА ЧКАЛОВА, ФГ "Еліта", ФГ "ДЮНІС", ПП "Саймон-2006", ФГ КПП АГРО-БІЗНЕС, ТОВ "КРАСНОРІЧЕНСЬКИЙ  КОМБІКОРМОВИЙ  ЗАВОД", СВК "КРАСНОРІЧЕНСЬКИЙ", СТОВ "ТАВРІЯ", ФГ "Поле".

         Прогнозний обсяг єдиного податку  на 2022-2024 роки розраховано з урахуванням положень Податкового кодексу України, фактичних надходжень, кількості платників, ставок встановлених рішенням Красноріченської селищної ради від 10 червня 2021 року № 13/1. Темпи росту єдиного податку прогнозуються у 2022 році на рівні 2 %, у 2023 році – на 2,5 % та у 2024 році – на 1,7 %. Найбільшими платниками   єдиного  податку є: ФГ «Переможець», ФГ Дюніс, СПП СКС Агро, ФГ Риск, АГРО БІЗНЕС.

      Розрахунок прогнозної суми податку на майно, в частині плати за землю

 на 2022-2024 роки проведено за підсумками фактичних надходжень за попередні роки, за ставками, визначеними рішеннями селищної  ради №11/59  від 23.04.2021 року, №13/2  від  10.06.2021 року,  щодо земельного податку, орендної плати, з урахуванням перегляду договорів оренди земельних ділянок в частині збільшення розміру орендної плати, поновлення строку дії договорів оренди, прийняття рішень про встановлення факту користування земельною ділянкою без оформлення право встановлювальних документів та оновлення нормативно - грошової оцінки земель населених пунктів громади з 01.01.2022 року по селах Бараниківка і Нововолександрівка, Площанка, Залиман та смт Красноріченське.  Темпи росту  плати за землю прогнозуються у 2022 році на рівні 62 %. Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та туристичний збір на 2022-20224 роки прогнозуються з урахуванням збільшення ставок податку, які встановлені рішеннями Красноріченської селищної  ради від 10 червня 2021 року № 13/3, та темпів зростання мінімальної заробітної плати. Найбільшими платниками податку на майно є: СПП СКС АГРО, ТОВ «Фідлайф», ФГ «Риск», ТОВ «ЛЕО», Красноріченське ССТ, ТОВ Красноріченське, ТОВ «Куб-Газ», ТОВ «РТС», Ф/г «Риск», ПСП Агро-98, ПП Саймон-2006, СВК «Красноріченський», СПП «СКС-АГРО».

     Впровадження   послідовної   та   передбачуваної  податкової  політики на

 державному рівні та на території громади в середньостроковому періоді дозволить забезпечити середньорічний приріст доходів загального фонду бюджету на 18%.

    Основними   джерелами  надходжень  спеціального   фонду   селищного

бюджету є власні надходження бюджетних установ.

         Прогнозні показники власних надходжень бюджетних установ, відповідно до  пропозицій, наданих бюджетними установами територіальної громади, визначені на 2022 рік 345 013 гривень, на 2023 рік 351 754 гривень, на 2024 рік 334 637 гривень.     

       

     З метою підтримки окремих пільгових категорій осіб та сприяння розвитку  господарського потенціалу суб’єктів господарювання (комунальних підприємств) та неприбуткових підприємств, що утримуються за рахунок бюджету, рішенням селищної ради №13/2 від 10 червня 2021 року надані пільги юридичним особам зі сплати земельного податку.  Прогнозні втрати бюджету селищної територіальної громади внаслідок наданих пільг зі сплати податків  щорічно розрахунково становитимуть 4,800 тис. грн, у тому числі по земельному податку – 4,800 тис. грн.

     Щорічні втрати бюджету  від надання  Красноріченською селищною радою пільг юридичним та фізичним особам по сплаті земельного податку, передбачених пунктом 284.1 статті 284, підпунктом 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України.

 

Трансферти з державного бюджету на 2022 рік визначені в обсязі

29 270 500 грн, на 2023 рік прогнозується у сумі 33 221 400  грн, на 2024 рік – 37 308 600 грн.

Скорочення відбулось у зв’язку з тим, що на 2022–2024 роки передбачено низку субвенцій, які не розподілені між регіонами, але були затверджені у попередніх роках, а також за рахунок зменшення додаткової дотації з державного бюджету на фінансування переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я.

 

 

V. Показники фінансування бюджету, показники місцевого боргу, гарантованого Автономною Республікою Крим, обласною радою чи територіальною громадою міста боргу та надання місцевих гарантій

 

Прогнозом залучення джерел фінансування у 2022, 2023 та 2024 роках не передбачається, оскільки доходи та видатки збалансовані між собою, видатки на обслуговування місцевих гарантій не прогнозуються, надання гарантій не плануються і на початок 2022 року боргові зобов’язання відсутні  (додатки 4, 5 до Прогнозу не складались).

 

VІ. Показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету

 

Граничні показники видатків селищного бюджету та надання кредитів з селищного бюджету головним розпорядникам коштів:

на 2022 рік у сумі 62 345 140 грн, у тому числі: загального фонду –

62 000 127  грн, спеціального фонду – 345 013  грн.;

на 2023 рік у сумі  67 509 617 грн, у тому числі: загального фонду –

67 157 863 грн, спеціального фонду – 351 754  грн,;

на 2024 рік у сумі 72 537 449  грн, у тому числі: загального фонду –

72 178 812  грн, спеціального фонду – 358 637 грн.

Інформація щодо показників видаткової частини селищного бюджету на середньостроковий період в розрізі головних розпорядників коштів наведена у додатку 6 до Прогнозу.

 

Граничні показників видатків селищного бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування бюджету:

на 2022 рік у сумі 62 345 139  грн, у тому числі: загального фонду –

62 000 127  грн, спеціального фонду – 345 013 грн.;

на 2023 рік у сумі  67 509 617 грн, у тому числі: загального фонду –

67 157 863  грн, спеціального фонду – 351 754 грн,;

на 2024 рік у сумі 72 537 449 грн, у тому числі: загального фонду –

72 178 812  грн, спеціального фонду – 358 637 грн.

Інформація щодо показників видаткової частини обласного бюджету на середньостроковий період за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування бюджету наведена у додатку 7 до Прогнозу.

 

Граничні показники кредитування бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування бюджету (додаток 8 до Прогнозу):

на 2022 –2024 роки надання та повернення кредитів не планується.

 

Граничні показники видатків селищного бюджету та надання кредитів з селищного бюджету головному розпоряднику– Красноріченській селищній раді:

на 2022 рік у сумі 19 989 044 грн, у тому числі видатки загального фонду – 19 957 844 грн;   спеціальний фонд – 31 200 грн

на 2023 рік у сумі 21 545 618 грн, у тому числі видатки загального фонду –21 513 825 грн;   спеціальний фонд – 31 793 грн

на 2024 рік у сумі 22 815 524 тис. грн, у тому числі видатки загального фонду – 22 783 109 грн;   спеціальний фонд – 32 415 грн

Основними цілями та завданнями Красноріченської селищної ради є забезпечення виконання Конституції, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня; законності і правопорядку, додержання прав і свобод громадян; виконання державних і регіональних програм соціально-економічного та культурного розвитку, програм охорони довкілля, підготовка та виконання відповідних бюджетів; звіту про виконання відповідних бюджетів та програм; взаємодія з іншими виконавчими органами місцевого самоврядування; реалізація інших наданих державою, а також делегованих місцевими радами повноважень, реалізація завдань у сфері управління майном, земельних відносин,  забезпечення цифровізації, аналітичного забезпечення та електронного урядування; розвитку цифрових навичок та прав громадян; відкритих даних, участь у реалізації заходів в інформаційній, комунікаційній та видавничій сферах, а також сприяння розвитку громадянського суспільства; здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної, комунікаційної інфраструктури на території громади; взаємодія з громадськими організаціями; забезпечення реалізації права громадян брати участь в управлінні державними справами та задоволення їх потреби в інформації, забезпечення напрямів регіонального розвитку; економічного і соціального розвитку; регулювання цін і тарифів; інвестиційної діяльності та державно-приватного партнерства; підприємництва, державної регуляторної політики та адміністративних послуг; організація роботи щодо розроблення і здійснення заходів для покращення інвестиційного клімату регіону; розроблення та організація виконання регіональних програм економічного і соціального розвитку громади, участь у реалізації державних і регіональних програм. реалізація завдань у сфері управління майном, земельних відносин; забезпечення охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення та охорони природних ресурсів (землі, поверхневих та підземних вод, атмосферного повітря, лісів, тваринного і рослинного світу), формування, збереження та використання екологічної мережі, забезпечення соціальної підтримки та надання соціальних послуг вразливим верствам населення, зокрема особам похилого віку, з інвалідністю, ветеранам війни та учасникам антитерористичної операції, громадянам які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, сім’ям та особам, які перебувають у складних життєвих обставинах, малозабезпеченим внутрішньо переміщеним особам, іншим категоріям осіб, які згідно із законодавством України мають право на пільги, сім’ям та дітям; сприяння запобіганню та протидії домашнього насильства, торгівлі людьми; забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків.

забезпечення реалізації на території громади  завдань в галузі житлово-комунального господарства,  у тому числі питного водопостачання, водовідведення, енергоефективності, житлової політики, благоустрою населених пунктів, поводження з побутовими відходами, поховання; сприяння сталій роботі підприємств житлово-комунального господарства, управління автомобільними дорогами загального користування місцевого значення, дорожнього господарства, забезпечення сталого функціонування автодоріг, розвиток їх мережі, здійснення контролю за станом автодоріг, виявлення аварійно-небезпечних місць (ділянок), місць концентрації дорожньо-транспортних пригод та вжиття заходів щодо їх ліквідації.

 

Граничні показники видатків селищного бюджету та надання кредитів з селищного бюджету головному розпоряднику коштів – Відділ освіти, культури, молоді та спорту  Красноріченської селищної ради:

на 2022 рік у сумі 41 507 495 грн, у тому числі видатки загального фонду – 41 193 682 грн, спеціального фонду – 313 813 грн;

на 2023 рік у сумі 45 040 529 грн, у тому числі видатки загального фонду – 44 720 568 грн, спеціального фонду – 319 961 грн;

на 2024 рік у сумі 48 738 253 грн, у тому числі видатки загального фонду – 48 412 031 грн, спеціального фонду – 326 222 грн.

Основними цілями та завданнями Відділу освіти,  культури,  молоді  та  спорту Красноріченської  селищної  ради є реалізація права дітей на здобуття дошкільної, загальної середньої освіти відповідно до освітніх потреб особистості та її індивідуальних здібностей та можливостей; забезпечення рівних можливостей для здобуття освіти; організація відпочинку і дозвілля дітей, а також сприяння створенню єдиного культурного простору України, захист і збереження культурної спадщини, гарантування прав громадян у сфері культури, підвищення культурного рівня громадян, задоволення культурних потреб, сприяння активному функціонуванню державної мови в культурному просторі України, доступу громадян до культурних благ, забезпечення діяльності базової мережі закладів культури, сприяння всебічному розвитку молоді, в тому числі з обмеженими фізичними можливостями, формуванню її активної громадянської позиції; створення умов для гармонійного виховання, фізичного розвитку, набуття навичок здорового способу життя та підготовки спортсменів для резервного спорту, утримання в належному стані існуючої мережі спортивних споруд, організація спортивних змагань, проведення фізично-оздоровчих та спортивних заходів серед населення, підтримка діяльності регіональних осередків всеукраїнських організацій фізкультурної спрямованості.

 

Граничні показники видатків селищного бюджету та надання кредитів з селищного бюджету головному розпоряднику коштів селищного бюджету – Фінансового відділу Красноріченської селищної ради:

на 2022 рік у сумі 848 601 грн, у тому числі видатки загального фонду – 848 601 грн.;

на 2023 рік у сумі 923 470 грн, у тому числі видатки загального фонду – 923 470 грн;

на 2024 рік у сумі 983 672 грн, у тому числі видатки загального фонду – 983 672 грн.

Основними цілями та завданнями є забезпечення розроблення в установленому порядку проекту селищного бюджету; підготовка розрахунків до проекту селищного бюджету та прогнозу на наступні за планованим два бюджетні періоди і подання таких документів на розгляд виконавчого комітету та  Красноріченської селищної ради; забезпечення ефективного і цільового використання бюджетних коштів в межах повноважень, визначених законодавством; розроблення пропозицій щодо удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та здійснення витрат; здійснення загальної організації та управління виконанням селищного бюджету, координація в межах своєї компетенції діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету.

В Прогнозі враховано ґендерні аспекти у відповідній сфері/галузі з огляду на забезпечення відповідних потреб та задоволення ґендерних інтересів, виходячи з контингенту учнів та утриманців у закладах, що фінансуються з селищного бюджету, і норм та нормативів забезпечення відповідних категорій, визначених законодавством.

Також при складанні Прогнозу враховано вплив на показники видатків та кредитування селищного бюджету змін до нормативно-правових актів, у першу чергу, розмірів мінімальної заробітної плати, першого тарифного розряду Єдиної тарифної сітки, змін у мережі бюджетних установ/закладів та у структурі і чисельності їх працівників, зміни кількості споживачів публічних послуг, тощо.

 

VIІ. Бюджет розвитку

 

Показники бюджету розвитку селищного бюджету на виконання інвестиційних проекті на 2022-224 роки не прогнозуються.( Додаток 9).

 

 

VIІI. Взаємовідносини бюджету з іншими бюджетами

 

Обсяг міжбюджетних трансфертів з державного бюджету селищному бюджету прогнозується

у 2022 році – 29 270 500  грн;

у 2023 році – 33 221 400  грн;

у 2024 році – 37 308 600  грн,

у тому числі:

базова дотація:

у 2022 році – 13 731 000  грн;

у 2023 році – 16 201 900  грн;

у 2024 році – 19 127 700  грн;

освітня субвенція:

у 2022 році – 15 539 500  грн;

у 2023 році – 17 019 500  грн;

у 2024 році – 18 180 900  грн;

 

 

Прогнозом не передбачено надання з селищного бюджету міжбюджетних трансфертів іншим бюджетам.

 

IX. Інші положення та показники прогнозу бюджету

 

До Прогнозу додаються:

Додаток 1 «Загальні показники бюджету»

Додаток 2 «Показники доходів бюджету»

Додаток 3 «Показники фінансування бюджету»

Додаток 6 «Граничні показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету головним розпорядникам коштів»

Додаток 7 «Граничні показники видатків бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету»

Додаток 9 «Показники бюджету розвитку»

Додаток 11 «Показники міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів»

Додаток 12 «Показники міжбюджетних трансфертів іншим бюджетам»

 

Не складались:

Додаток 4 «Показники місцевого боргу»

Додаток 5 «Показники гарантованого Автономною Республікою Крим, обласною радою чи територіальною громадою міста боргу і надання місцевих гарантій»

Додаток 8 «Граничні показники кредитування бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету»

Додаток 10 «Обсяги капітальних вкладень бюджету у розрізі інвестиційних проектів»

 

 

Начальник відділу

Фінансового  відділу 

Красноріченської  селищної  ради                             Літвінова  Людмила

     


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора