Красноріченська селищна військова адміністрація

Луганська область, Сватівський район

Про затвердження Положення про відділ бухгалтерського обліку та звітності Красноріченської  селищної ради Сватівського району Луганської області

Дата: 29.12.2021 13:27
Кількість переглядів: 159

                                                                      

У К Р А Ї Н А

КРАСНОРІЧЕНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЛУГАНСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

СВАТІВСЬКОГО РАЙОНУ

ВОСЬМОГО  СКЛИКАННЯ

ДВАДЦЯТЬ ТРЕТЯ  СЕСІЯ

Р І Ш Е Н Н Я

 

24 грудня 2021 року                 смт Красноріченське                                          № 23/28

 

                       

Про затвердження Положення про відділ бухгалтерського обліку та звітності Красноріченської  селищної ради Сватівського району Луганської області

 

 

 

            Відповідно до пункту 5 частини першої статті 26, частини четвертої статті 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Красноріченська селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити Положення про відділ бухгалтерського обліку та звітності Красноріченської  селищної ради Сватівського району Луганської області (додається).

 

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань законності,прав і обов’язків  громадянина,запобігання корупції,свободи слова,регламенту,депутатської діяльності та етики,соціального захисту населення,охорони здоров’я,освіти,культури і спорту.

 

 

 

Селищний голова                                               Сергій   ГЛУЩЕНКО

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                               ЗАТВЕРДЖЕНО:

                                                                                                Рішенням  23 сесії

                                                                                                Красноріченської селищної ради

                                                                                                № 23/28  від 24.12.2021 року

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ бухгалтерського обліку та звітності

Красноріченської селищної ради

 

 

  1. Загальні положення

 

    1. Це положення визначає завдання та функціональні обов’язки відділу бухгалтерського обліку та звітності Красноріченської селищної ради.
    2. Відділ бухгалтерського обліку та звітності є структурним підрозділом селищної ради і діє з метою організації бухгалтерського обліку та контролю за цільовим використанням бюджетних коштів, складанням, наданням бюджетної, фінансової та статистичної звітності.
    3. Відділ бухгалтерського обліку та звітності підпорядковується безпосередньо селищному голові.
    4. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами президента України та кабінету міністрів України, наказами Мінфіну, іншими нормативно-правовими актами, що регламентують бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетної установи, рішеннями селищної ради, рішеннями виконавчого комітету та розпорядженнями селищного голови, а також положенням про відділ бухгалтерського обліку та звітності.

1.5.      Відділ не має структурних підрозділів.

1.6.      Відділ не має статусу юридичної особи.

 

  1. Основними завданнями відділу бухгалтерського обліку та звітності є:

 

  1. Ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності Красноріченської селищної ради та складання звітності;
  2. Відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими, матеріальними  та нематеріальними ресурсами;
  3. Забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов’язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;
  4. Забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів;
  5. Запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів.

 

  1. Відділ бухгалтерського обліку та звітності відповідно до покладених на нього завдань:
  1. Здійснює ведення бухгалтерського обліку відповідно до стандартів бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку;
  2. Складає на підстав даних бухгалтерського обліку фінансову та бюджетну звітність в порядку встановленому законодавством;
  3. Здійснює поточний контроль за:

 дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, їх реєстрації в органах Державної казначейської служби та здійсненням платежів відповідно до взятих на себе зобов’язань

правильністю використання власних надходжень бюджетної установи;

  1. своєчасно подає звітність;
  2. своєчасно та у повному обсязі перераховує податки і збори(обов’язкові платежі) до відповідних бюджетів;
  3. забезпечує дотримання вимог нормативно-правових  актів щодо:

використання фінансових, матеріальних(нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій;

інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу;

  1. поводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства;
  2. забезпечує:

дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти;

достовірність та правильність оформлення інформації, включно до реєстрів бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань;

повноту та достовірність даних підтвердних документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування;

зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складання звітності;

користувачів у повному обсязі правдивою та неупередженою інформацією про фінансовий стан бюджетної установи, результати її діяльності та рух бюджетних коштів;

відповідні структурні підрозділи бюджетної установи даними бухгалтерського обліку та звітності для прийняття обґрунтованих управлінських рішень.

  1. Бере участь у роботі з оформлення матеріалів щодо нестач, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів;
  2. Розробляє та забезпечує здійснення заходів щодо отримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни її працівників;
  3. Здійсню заходи щодо усунення порушень і недоліків виявлених під час контрольних заходів, проведених державними контролюючими органами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.
  4. Розробляє проекти рішень на сесію селищної ради.

 

4.Відділ бухгалтерського обліку та звітності має право:

 

  1. представляти інтереси селищної ради в установленому порядку з питань,                                      що відносяться до компетенції відділу, в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, фондах загальнообов’язкового державного соціального страхування, підприємствах, установах та організаціях незалежно від форм власності;
  2. встановлювати обґрунтовані вимоги до порядку оформлення і подання до відділу бухгалтерського обліку та звітності структурними підрозділами селищної ради первинних документів для їх відображення у бухгалтерському обліку, а також здійснювати контроль за їх дотриманням;
  3. одержувати від структурних підрозділів необхідні відомості, довідки та інші матеріали, а також пояснення до них;
  4. вносити селищному голові пропозиції щодо удосконалення ведення бухгалтерського обліку, складання звітності, здійснення поточного контролю, провадження фінансово-господарської діяльності.

 

5.Керівником відділу бухгалтерського обліку та звітності є начальник відділу,

який підпорядковується та є підзвітним селищному голові.

Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності призначається на                        посаду та звільняється з посади селищним головою відповідно до законодавства про працю.

 

6. Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності:

1) організовує роботу з ведення бухгалтерського обліку та забезпечує виконання завдань, покладених на відділ бухгалтерського обліку та звітності;

2) забезпечує раціональний та ефективний розподіл посадових обов’язків між її працівниками з урахуванням вимог щодо забезпечення захисту інформації та запобігання зловживанням під час ведення бухгалтерського обліку;

3) погоджує проекти договорів, у тому числі про повну матеріальну відповідальність, забезпечує дотримання вимог законодавства щодо цільового використання бюджетних коштів та збереження майна;

4) здійснює у межах своїх повноважень заходи щодо відшкодування винними особами збитків від нестач, розтрат, крадіжок;

5) продає селищному голові пропозиції щодо:

Визначення облікової політики, зміни обраної облікової політики з урахування особливостей діяльності селищної ради і технології оброблення облікових даних та правил документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності та контролю за господарськими операціями;

Визначення оптимальної структури відділу бухгалтерського обліку та звітності та чисельності її працівників;

Призначення на посаду та звільнення з посади працівників відділу бухгалтерського обліку та звітності;

Вибору та впровадження автоматизованої  системи бухгалтерського обліку та звітності з урахуванням особливостей діяльності селищної ради;

Створення умов для належного збереження майна, цільового та ефективного використання фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів;

Притягнення до відповідальності працівників відділу бухгалтерського обліку та звітності за результатами контрольних заходів, проведених державними органами , що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства;

Удосконалення порядку здійснення поточного контролю:

Організації навчання працівників відділу бухгалтерського обліку та звітності з метою підвищення їх професіонально-кваліфікаційного рівня;

6) підписує звітність та документи, які є підставою для:

перерахування податків та зборів (обов’язкових платежів);

проведення розрахунків відповідно до укладених договорів;

оприбуткування та списання рухомого і нерухомого майна;

проведення інших господарських операцій;

7) відмовляє у прийнятті до обліку документів, підготовлених з порушенням встановлених вимог, а також документів щодо господарських операцій, що проводяться з порушенням законодавства, та інформує селищного голову про встановлення факту порушення бюджетного законодавства;

8) здійснює контроль за:

Відображенням в бухгалтерському обліку всіх господарських операцій, що проводяться селищною радою ;

Складанням звітності;

Цільовим та ефективним використанням фінансових, матеріальних(нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів, збереженням майна;

Дотриманням вимог законодавства щодо списання (передачі) рухомого та нерухомого майна селищної ради;

Правильністю проведення розрахунків при здійсненні оплати товарів, робіт та послуг;

Відповідністю взятих бюджетних зобов’язань відповідним бюджетним асигнуванням та відповідністю платежів взятим бюджетним зобов’язанням та бюджетним асигнуванням;

Станом погашення та списання відповідно до законодавства дебіторської та кредиторської заборгованості;

Додержанням вимог законодавства під час здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг ;

Оформленням матеріалів щодо недостачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів;

Розробленням та здійсненням заходів щодо дотримання рівня фінансово-бюджетної дисципліни працівників відділу бухгалтерського обліку та звітності;

Усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства;

9)погоджує документи, пов’язані з витрачанням фонду заробітної плати, встановленням посадових окладів і надбавок працівникам;

10) виконує інші обов’язки передбачені законодавством

 

7.Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності

або особа, яка його заміщує, не може отримувати безпосередньо за чеками та іншими документами готівкові кошти і товарно-матеріальні цінності, а також виконувати обов’язки селищного голови на період його тимчасової відсутності.

 

8. Працівники відділу бухгалтерського обліку та звітності

які призначаються на посаду та звільняються з посади у порядку, встановленому законодавством про працю підпорядковуються начальнику відділу.

 

9. У разі тимчасової відсутності начальника відділу бухгалтерського

обліку та звітності (відрядження, відпустки, тимчасової втрати працездатності тощо) виконання його обов’язків покладається на головного спеціаліста цього відділу.

 

10. Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності у разі невиконання або неналежного виконання покладених на нього повноважень несе відповідальність згідно із чинним законодавством.

 

 

 

Секретар ради                             Тетяна НЕСМАШНА

 

                                                                   

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано