Красноріченська селищна військова адміністрація

Луганська область, Сватівський район

Про створення відділу земельних відносин та екології Красноріченської селищної ради (територіальної громади)

Дата: 29.12.2021 13:30
Кількість переглядів: 179

УКРАЇНА

КРАСНОРІЧЕНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЛУГАНСЬКОЇ     ОБЛАСТІ

СВАТІВСЬКОГО  РАЙОНУ

ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ

ДВАДЦЯТЬ ТРЕТЯ СЕСІЯ

 

24 грудня 2021 року                          смт Красноріченське                                   № 23/25

 

Про створення відділу земельних відносин

та екології Красноріченської селищної

ради (територіальної громади)

 

 

    Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» від 10.12.2015 № 888-19, з метою оптимізації та вдосконалення роботи виконавчого органу селищної ради,  структурування функціональних напрямків діяльності, забезпечення ефективності роботи, керуючись ст. 26, п. 4 ст. 54 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні»Красноріченська селищна рада

 

В И Р І Ш И Л А:

 

1. Створити відділ земельних відносин та екології Красноріченської селищної ради (територіальної громади)

2. Затвердити Положення про відділ земельних відносин та екології Красноріченської селищної ради (територіальної громади)

3. Затвердити загальну чисельність працівників відділу земельних відносин та екології Красноріченської селищної ради (територіальної громади) в кількості 6 (шість) штатних одиниць: 1 (одна) - начальник відділу, 1 (одна) – спеціаліст І категорії, 3 (три) - спеціалісти ІІ категорії, 1 (одна) - інспектор.

4. Головному бухгалтеру (Гежі І.Г.) вжити відповідні заходи щодо фінансування створених одиниць.

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань законності, прав і обов’язків  громадянина, запобігання корупції, свободи слова, регламенту, депутатської діяльності та етики, соціального захисту населення, охорони здоров’я, освіти, культури і спорту.

 

 

 

Красноріченський     

селищний голова                                                                                   Сергій ГЛУЩЕНКО

 

 

 

 

 

                                                                                               ЗАТВЕРДЖЕНО:

                                                                                                Рішенням  23 сесії

                                                                                                Красноріченської селищної ради

                                                                                                № 23/25 від 24 грудня 2021 року

 

 

П О Л О Ж Е Н Н Я

про відділ земельних відносин та екології

 Красноріченської селищної ради

Сватівського району Луганської області

 

1. Загальні положення

1.1. Відділ земельних відносин та екології (далі - Відділ) є структурним підрозділом Красноріченської селищної ради Сватівського району Луганської області, утворюється рішенням селищної ради, є підзвітним та підконтрольним селищному голові, іншим посадовим особам відповідно до розподілу повноважень, а з питань здійснення делегованих повноважень підконтрольний відповідним органам виконавчої влади, діє у відповідності з цим Положенням.

1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, Постановами Верховної Ради України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями селищної ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями селищного голови, прийнятими в межах його компетенції, а також даним положенням.

1.3. До складу  Відділу входять:

1.3.1. Начальник відділу;

1.3.2. Спеціаліст І категорії;

1.3.3. Спеціалісти ІІ категорії

1.3.4. Інспектор з самоврядного контролю за використанням та охороною земель.

1.4. Працівники Відділу є посадовими особами місцевого самоврядування.

1.5. Штатна чисельність та фонд оплати праці працівників  відділу затверджується рішенням Красноріченської селищної ради.

1.6. Відділ очолює начальник відділу, який призначається та звільняється з посади Красноріченським селищним головою у визначеному законом порядку.

1.7. Відділ не має структурних підрозділів.

1.8.  Відділ не має статусу юридичної особи.

 

2. Основні завдання Відділу

2.1. Завданнями відділу є:

2.1.1. Забезпечення реалізації повноважень Красноріченської селищної ради у галузі земельних відносин та екології відповідно до чинного законодавства України.

2.1.2. Участь у розробленні та виконанні місцевих програм з використання і охорони  земель та навколишнього природного середовища населених пунктів територіальної громади.

2.1.3. Здійснення самоврядного контролю за використанням і охороною земель та контролю за додержанням земельного та природоохоронного законодавства.

2.1.4. Організація роботи щодо забезпечення конституційних та законних прав громадян та юридичних  осіб  на землю відповідно до Земельного кодексу України та інших нормативних актів України.

2.1.5. Реалізація політики селищної ради у сфері земельного законодавства на території, в межах визначених цим Положенням.

2.1.6. Участь у розробленні та виконанні програм в галузі земельних відносин та екології.

2.1.7. Організація роботи щодо забезпечення цільового використання громадянами та юридичними особами земельних ділянок відповідно до Земельного кодексу України та інших нормативно-правових актів України.

2.1.8. Участь у складі комісій для врегулювання та вирішення відповідно до чинного законодавства спорів з питань землекористування та дотримання природоохоронного законодавства.

2.1.9. Аналіз нарахування та сплати обов’язкових платежів та зборів за земельні ділянки, а також за оренду земельних ділянок.

2.1.10. Забезпечення у встановленому порядку інформування населення про надання земельних ділянок у оренду чи приватизацію відповідно до чинного законодавства.

 

2.2. Основними функціями відділу є:

2.2.1. Надання інформації юридичним та фізичним особам, які зацікавлені у відведенні земельних ділянок.

2.2.2. Участь у роботі постійної комісії селищної ради з питань агропромислового комплексу, земельних відносин, благоустрою, архітектури, будівництва, природних ресурсів, екології та техногенної безпеки Красноріченської селищної ради.

2.2.3. Перевірка документації  із землеустрою на відповідність чинному земельному законодавству та нормативно-технічним вимогам щодо її розроблення.

2.2.4. Розгляд звернень та підготовка проектів рішень селищної ради про отримання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою, проектів із землеустрою щодо відведення земельних ділянок та їх затвердження.

2.2.5. Підготовка пропозицій для прийняття рішень селищною радою щодо передачі та придбання ділянок у власність (викуп), надання земель у користування та припинення права користування, прийняття земельних ділянок у фонд селищної ради.

2.2.6. Підготовка пропозицій для прийняття рішень селищною радою щодо викупу земельних ділянок для суспільних потреб територіальної громади.

2.2.7. Організація  проведення (збір документації) нормативної та експертної грошової оцінки земель комунальної власності.

2.2.8. Підготовка і внесення пропозицій для прийняття рішень селищною радою по встановленню розмірів орендної плати і ставок земельного податку.

2.2.9. Підготовка проектів договорів оренди землі. Надання пропозицій щодо внесення змін та доповнень до договорів оренди земельних ділянок.

2.2.11. Оформлення договорів оренди землі після прийняття відповідних рішень селищною радою.

2.2.12. Підготовка актів прийняття-передачі земельних ділянок, що додаються до договорів оренди землі.

2.2.13. Підготовка і внесення пропозицій для прийняття рішень селищною радою про продовження строків оренди земельних ділянок за поданими зверненнями.

2.2.14. Підготовка угод про розірвання договорів оренди землі.

2.2.15. Здійснення контролю за виконанням рішень селищної ради в тій частині, що стосується додержання строків  укладання договорів оренди землі.

2.2.16. Вжиття заходів по забезпеченню надходження коштів до місцевого бюджету від використання земельних ділянок, що надані в оренду.

2.2.17. Взаємодія з державними органами щодо справляння плати за землю згідно з укладеними договорами.

2.2.18. Ведення реєстру інформаційної бази землекористувачів, яким надані земельні ділянки в оренду.

2.2.19. Підготовка і внесення пропозицій для прийняття рішень селищною радою про припинення права користування  земельними ділянками.

2.2.20. Здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного та природоохоронного законодавства.

2.2.21. У разі виявлення порушення земельного законодавства внесення пропозицій державній інспекції з контролю за використанням і охороною земель про обмеження, тимчасову заборону (зупинення) чи припинення права власності або права користування земельною ділянкою громадянами та юридичними особами.

2.2.22. Здійснення координації діяльності місцевих органів у сфері земельних відносин та екології.

2.2.23. Взаємодія з державною інспекцією з контролю за використанням і охороною земель та державною екологічною інспекцією, які функціонують в області, правоохоронними органами та отримання від посадових осіб, вказаних органів інформації, необхідної для виконання покладених на нього завдань.

2.2.24. Участь у підготовці проектів внутрішніх нормативних актів, договорів оренди, розгляд проектів нормативних актів, які надійшли для погодження, з питань, що належать до компетенції Відділу, підготовку проектів письмових висновків чи зауважень до них.

2.2.25. Забезпечення дотримання законодавства про державну таємницю та інформацію.

2.2.26. Вжиття необхідних заходів щодо забезпечення надходження коштів зі сплати земельного податку та орендної плати за земельні ділянки, надані в оренду.

2.2.27. Розгляд у межах компетенції відділу звернень, заяв громадян, забезпечення вжиття відповідних заходів для вирішення порушених ними питань.

2.2.28. Участь у розробці та виконанні  програм з використання і охорони земель та охорони навколишнього природного середовища.

2.2.29. Виконання доручень селищного голови, заступників селищного голови, секретаря селищної ради та керуючого справами виконкому.

2.2.30. Здійснює підготовку проектів договорів про використання територій та земельних ділянок на підставі відповідних порядків, затверджених рішенням селищної ради.

2.2.31. Аналізує документацію із землеустрою, подану на розгляд селищної ради та готує відповідні пропозиції.

2.2.32. Здійснює відповідну аналітичну роботу з територіальними підрозділами Державної фіскальної служби, Держгеокадастру для забезпечення нарахувань та надходжень до селищного бюджету від плати за землю.

2.2.33. Організовує процес викупу земельних ділянок комунальної власності у приватну власність відповідно до чинного законодавства.

 2.2.34. Здійснює підготовку необхідних документів для проведення земельних торгів, відповідно до Земельного кодексу України.

2.2.35. Здійснює підготовку матеріалів відповідно до сфери діяльності відділу та подає їх на розгляд постійних комісій та виконавчого комітету.

2.2.36. Організовує підготовку та прийняття рішень щодо встановлення ставок земельного податку та орендної плати за землю на відповідний фінансовий рік у встановленому законом порядку.

2.2.37. Надає щорічну інформацію до територіальних підрозділів Державної фіскальної служби стосовно користувачів земельних ділянок.

2.2.38. Бере участь в роботі комісій при розгляді та вирішенні земельних спорів.

2.2.39. Здійснює аналіз ефективного використання земельних ресурсів населених пунктів територіальної громади та дотримання природоохоронного законодавства на території Красноріченської селищної ради.

2.2.40. Забезпечує систематичне інформування населення територіальної громади про хід приватизації та надання в оренду земель комунальної власності територіальної громади, наявність вільних об’єктів комунального майна, які можуть передаватись в оренду фізичним та юридичним особам.

2.2.41. Проводить роботу щодо розробки, аналізу та надання пропозицій до проектів нормативно-правових актів та інших нормативних документів, а також концепцій і програм управління земельними ресурсами.

2.2.42. Вирішення інших питань у галузі земельних відносин та екології відповідно до чинного законодавства.

 

3. Права відділу

3.1. Правами відділу є:

3.1.1. Одержувати від структурних підрозділів селищної ради письмові та усні пояснення з питань, що виникають під час погодження документів при розгляді питань в галузі земельних відносин та екології, а також матеріали, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

3.1.2. Брати участь у розробленні програм щодо використання та охорони земель, проведення інвентаризації земель на території територіальної громади, розмежування земель державної та комунальної власності, визначення меж прибудинкових територій багатоповерхових будинків та інших програм, пов’язаних із земельними ресурсами територіальної громади та інших нормативних актів, що розробляються з метою врегулювання земельних відносин в Україні.

3.1.3. За дорученням керівництва селищної ради представляти інтереси ради в установах та організаціях, в інших управлінських структурах з питань, що входять до його компетенції.

3.1.4. Користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів місцевого самоврядування, системами зв’язку і комунікацій та іншими технічними засобами.

3.1.5. Брати участь у засіданнях сесій селищної ради, нарадах, інших заходах, що проводяться в селищній раді, скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до його компетенції.

3.1.6. Вимагати від керівництва ради належних умов праці для працівників відділу, підвищення їх кваліфікації, дотримання чинного законодавства у сфері праці.

3.1.7. Залучати працівників виконавчих органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції.

3.2. Відділ під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з виконавчими органами селищної ради, підприємствами, установами та організаціями, а також органами державної влади у сфері земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища.

 

4. Організація управління Відділом

 

4.1. Керівництво та структура

4.1.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади розпорядженням селищного голови у порядку, визначеному законодавством.

4.1.2. Кваліфікація та компетенція, зокрема, конкретні обов’язки та права начальника Відділу визначаються цим Положенням.

4.1.3. Начальник Відділу безпосередньо підпорядкований селищному   голові.

4.1.4. При тимчасовій відсутності начальника відділу (хвороба, відпустка, відрядження, навчання тощо) його обов’язки виконує спеціаліст І категорії Відділу.

4.1.5. Начальник Відділу відповідно до покладених на нього обов’язків:

4.1.5.1. Здійснює загальне керівництво роботою Відділу.

4.1.5.2. Забезпечує якісне та своєчасне виконання покладених на Відділ завдань та доручень керівництва Красноріченської селищної ради.

4.1.5.3. Розробляє  посадові інструкції працівників відділу, погоджує їх з відповідними спеціалістами і подає селищному голові на затвердження.

4.1.5.4. Вносить в установленому порядку пропозиції про призначення на посади й звільнення працівників Відділу з посад.

4.1.5.5. Забезпечує взаємодію Відділу з іншими виконавчими органами Красноріченської селищної ради.

4.1.5.6. Вносить в установленому порядку пропозиції  селищному голові про застосування заохочень або стягнень до працівників Відділу.

4.1.5.7. Відповідає на звернення, скарги, запити й пропозиції громадян та юридичних осіб, що надходять безпосередньо до Відділу.

4.1.5.8. Контролює дотримання працівниками Відділу вимог Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про доступ до публічної інформації», Земельного кодексу України та інших нормативно-правових актів України.

4.1.5.9. Забезпечує дотримання працівниками Відділу Правил внутрішнього трудового розпорядку, раціональний розподіл обов’язків між ними, вживає заходів щодо підвищення фахової кваліфікації працівників Відділу.

4.1.5.10. Забезпечує дотримання дисципліни та законності в діяльності Відділу.

4.1.5.11. Координує організаційне, інформаційне та матеріально-технічне забезпечення Відділу, вносить пропозиції щодо формування номенклатури справ Красноріченської селищної ради.

4.1.5.12. Здійснює керівництво та відповідає за організацію роботи щодо забезпечення та дотримання чинного законодавства про охорону праці.

4.1.5.13. Організовує розгляд пропозицій, заяв та скарг працівниками Відділу згідно із Законом України «Про звернення громадян».

4.1.5.14. Забезпечує збереження інформації в паперовому та електронному вигляді, створеної в процесі діяльності, приймання-передавання її при зміні (звільненні, переведенні тощо) працівників Відділу.

4.1.5.15. Здійснює інші повноваження, визначені чинним законодавством.

 

4.2. Начальник  Відділу несе відповідальність за:

4.2.1. Неналежну організацію роботи Відділом, незадовільний стан діловодства, службової та виконавської дисципліни.

4.2.2. Не забезпечення  виконання покладених на Відділ завдань та функцій, передбачених цим Положенням.

4.2.3. Недотримання законності в службовій діяльності працівниками Відділу;

4.2.4. Незадовільний стан професійної підготовки та виховної роботи з працівниками  Відділу;

4.2.5. Негативні  наслідки наказів, доручень, самостійно прийнятих рішень під час виконання службових обов’язків та за бездіяльність.

4.2.6. Невідповідність прийнятих  ним рішень вимогам чинного законодавства.

4.2.7. Несвоєчасну і недостовірну подачу інформацій та звітів, що входять до компетенції Відділу.

4.2.8. Незабезпечення створення у Відділі належних умов з охорони праці.

 

4.3. Начальник Відділу має право:

4.3.1. Представляти за дорученням селищного голови селищну раду в органах виконавчої влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах, організаціях з питань, що відносяться до його компетенції.

4.3.2. Одержувати в установленому порядку від селищної  ради, виконавчих органів, установ і організацій інформацію та матеріали які стосуються землевпорядкування та інші необхідні  документи.

4.3.3. Вносити селищному голові пропозиції щодо вдосконалення роботи Відділу.

4.3.4. В межах своїх повноважень давати доручення працівникам відділу, які є обов’язковими до виконання.

4.3.5. Вносити керівництву ради пропозиції щодо заохочення працівників відділу, надання їм матеріальної допомоги, накладення на них стягнень за порушення трудової та виконавчої дисципліни.

 

4.4. Начальник Відділу повинен знати:

4.4.1. Закони України, що стосуються діяльності Відділу, укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, конвенції, стандарти та рекомендації міжнародних організацій з питань землевпорядкування та екології.

4.4.2. Знати порядок підготовки та внесення проектів нормативно-правових актів.

4.4.3. Сучасні методи управління персоналом.

4.4.4. Основи земельного та природоохоронного законодавства, ринку праці, трудового законодавства, психології праці.

4.4.5. Правила ділового етикету, правила охорони праці та протипожежного захисту.

4.4.6. Основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби, ділову мову, державну мову.

 

4.5. Кваліфікаційні вимоги до посади начальника Відділу:

4.5.1. Повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра.

4.5.2. Стаж роботи на керівних посадах у державній службі та в органах місцевого самоврядування не менше 3 років чи на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років.

4.5.3. У разі тимчасової відсутності начальника відділу (відрядження, відпустки, тимчасової втрати працездатності тощо) – виконання його обов’язків покладається на спеціаліста І категорії Відділу або іншого працівника відділу відповідно до розпорядження селищного голови.

 

5. Права і обов’язки працівників Відділу

 

5.1. Працівники Відділу мають право:

5.1.1. Користуватися правами і свободами, які гарантуються громадянам України Конституцією та законами України.

5.1.2. За дорученням керівництва селищної ради територіальної громади представляти інтереси селищної ради територіальної громади в установах та організаціях з питань, що в інших управлінських структурах з питань, що входять до його компетенції; вносити на розгляд селищної  ради проекти розпоряджень селищного голови, планів, доповідні записки, інформаційні, аналітичні довідки, що належать до компетенції відділу.

5.1.3. На безпечні та належні для високопродуктивної роботи умови праці.

5.1.4. На соціальний і правовий захист.

5.1.5. Брати участь у розгляді питань і прийнятті рішень у межах своїх повноважень.

5.1.6. Вимагати затвердження керівником чітко визначеного обсягу службових повноважень за посадою.

5.1.7. Користуватися іншими правами відповідно до чинного законодавства України.

 

5.2. Працівники Відділу зобов’язані:

5.2.1. Дотримуватися Конституції України, законів та інших актів законодавства України.

5.2.2. Виконувати розпорядження, накази, доручення керівництва, дбайливо ставитися до майна ради та її виконавчих органів.

5.2.3. Підвищувати продуктивність праці, знати Конституцію України, законодавство з питань місцевого самоврядування, розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян;

5.2.4. Вивчати законодавство, положення, постанови та розпорядження вищих керівних органів з метою впровадження їх в роботу, згідно функціональних напрямків роботи відділу.

5.2.5. Дотримуватись термінів виконання конкретних завдань.

5.2.6. Розглядати листи та заяви підприємств, установ, організацій та громадян з питань, що стосується компетенції Відділу.

5.2.7. Готувати матеріали на апаратні наради, засідання профільних комісій селищної ради, що відносяться до компетенції Відділу.

5.2.8. Брати участь в підготовці проектів розпоряджень голови селищної ради та проектів рішень з питань, що відносяться до компетенції Відділу.

5.2.9. Не допускати дій та бездіяльності, які можуть зашкодити інтересам місцевого самоврядування та держави.

5.2.10. Виконувати інші обов’язки відповідно до чинного законодавства України.

5.3Працівникам Відділу забороняється:

5.3.1. Діяти всупереч національним інтересам України, інтересам громади.

5.3.2. Використання свого службового становища в корисних цілях, а також дії, які, відповідно до чинного законодавства, вважаються корупційними.

5.3.3. Проявляти упередженість або прихильність до будь-якого підприємства, установи, організації, об’єднання громадян або конкретної особи.

5.4. Відповідальність працівників Відділу

5.4.1. Працівники Відділу несуть відповідальність в установленому законодавством порядку.

5.4.2. За порушення трудової та виконавчої дисципліни працівники відділу притягуються до відповідальності згідно з чинним законодавством України.

 

6. Взаємовідносини

6.1. Відділ під час виконання покладених на нього завдань у встановленому законодавством порядку та в межах компетенції взаємодіє з іншими виконавчими органами селищної ради, іншими органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, а також органами Державного земельного кадастру, природоохоронними та іншими контролюючими органами.

 

7. Фінасування та матеріально-технічне забезпечення Відділу

7.1. Відділ фінансується за рахунок коштів селищного бюджету, виділених на його утримання.

7.2. Оплата праці працівників Відділу здійснюється відповідно до чинного  законодавства.

 

8. Заключні положення

8.1. Службові обов’язки та кваліфікаційні вимоги працівників відділу визначаються їх посадовими інструкціями, які затверджуються розпорядженням селищного голови Красноріченської селищної ради та даним Положенням.

8.2. Відділ для виконання покладених на нього завдань забезпечується відповідним приміщенням, засобами зв’язку, комп’ютерною технікою, іншим обладнанням та матеріалами.

8.3. Для виконання покладених на нього завдань Відділ має право використання службового автотранспорту в порядку, визначеному керівництвом. Покладання на Відділ обов’язків, не передбачених цим Положенням, не допускається.

8.4. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому Регламентом роботи Красноріченської селищної ради.

8.5. Ліквідація та реорганізація Відділу здійснюється відповідно до рішення Красноріченської селищної ради та норм чинного законодавства України.

 

 

 

 

 Секретар ради                                                                 Тетяна НЕСМАШНА


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано